اوایل مرداد سال گذشته، مرد میانسالی با تلفن همراه دخترش تماس گرفت اما کسی پاسخگوی تلفن نشد. این مرد که نگرانی وجودش را فرا گرفته بود، به محل سکونت دخترش در خیابان دکترشریعتی مشهد رفت اما هرچه زنگ واحد آپارتمانی را به صدا در آورد، باز هم پاسخی نشنید. مرد که دیگر نمی توانست اضطراب و نگرانی خود را پنهان کند چاره ای جز شکستن در واحد آپارتمانی نیافت، چرا که احتمال می داد حادثه Incident تأسف باری رخ داده است. دقایقی بعد، مرد میانسال بالاخره در منزل را گشود اما با دیدن صحنه ای وحشتناک میخکوب شد، دو نوه خردسالش که آرش و سیما نام داشتند، به طرز فجیعی کشته شده بودند و پیکر خون آلودشان کف اتاق قرار داشت. اما این مرد اثری از دخترش نیافت.
مرد که از دیدن این صحنه دردناک، وحشت زده شده بود، بلافاصله با پلیس Police تماس گرفت و ماجرا را تشریح کرد. دقایقی بعد، خودروهای نیروهای انتظامی و قاضی Judge ویژهقتل Murder عمد، آژیرکشان وارد خیابان شریعتی شدند و بدین ترتیب، تحقیقات درباره چگونگی مرگ دو کودک 8 و 9ساله آغاز شد. تلویزیون روشن بود و با وجود آن که به گفته پزشک قانونی حدود دو روز از مرگ دو کودک می گذشت، اجساد آنان به دلیل روشن بودن کولر منزل دچار فساد نعشی نشده بود. آثار زخم کف دست دخترک نشان می داد که او در برابر قاتل The Murderer مقاومت کرده است. در همین حال، بازرسی از منزل برای یافتن سرنخی از قاتل یا قاتلان ادامه یافت تا این که لباس های خون آلود مادر کودکان در واحد آپارتمانی کشف شد و این گونه این حادثه تلخ، رنگ دردناک تری به خود گرفت، چرا که احتمال وقوع جنایت Crime توسط مادر مقتولان به موضوع اصلی این پرونده جنایی تبدیل شد. 
به همین دلیل و با صدور دستوری از سوی قاضی سیدجواد حسینی(قاضی ویژه قتل عمد در زمان وقوع حادثه) تحقیقات کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی برای دستگیری مادر کودکان آغاز شد. 
بررسی های مقدماتی نشان می داد که زن 33ساله به شهرهای شمالی گریخته است، بنابراین کارآگاهان با استفاده از شگردهای پلیسی، او را به مشهد کشاندند و بدین ترتیب، حلقه های قانون Law بر دستان وی گره خورد. او که چاره ای جز بیان حقیقت نداشت، لب به اعتراف گشود و به قتل دو فرزندش اعتراف کرد. 
این پرونده جنایی با صدور کیفرخواست در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی ارسال شد و متهم پای میز محاکمه ایستاد. این زن در آخرین جلسه رسیدگی که به ریاست قاضی مجتبی علیزاده و مستشاری قاضی عندلیب برگزار شد، درباره چگونگی وقوع حادثه گفت: شوهرم در سال 1389 فوت کرد و من سرپرستی از دو کودکم را به عهده گرفتم و با حقوق همسرم امرار معاش می کردم، اما به دلیل مشکلات روحی که داشتم، از قرص های آرامبخش استفاده می کردم، با این وجود به دلیل برخی مشکلاتی که در زندگی داشتم، تصمیم به قتل فرزندانم گرفتم. روز حادثه قرص های خواب آور را به پسر 9ساله و دختر 8ساله ام خوراندم. وقتی که به خواب رفتند با چاقو آن ها را کشتم ولی دخترم زمانی که به سویش حمله ور شدم، چشمانش را باز کرد و در حالی که التماس می کرد تا او را نکشم، تیغه چاقو را گرفت که دستش زخمی شد، ولی من… 
پس از اعتراف صریح متهم و با توجه به این که پزشکی قانونی سلامت روحی و روانی او را تأیید کرده بود، این زن مسئول اعمال خودش شناخته شد، اما پدربزرگ و مادربزرگ مادری مقتولان از خونخواهی فرزندشان گذشتند و تنها مادربزرگ پدری آن ها به عنوان یکی از اولیای دم و با چهره ای غمگین و چشمانی اشکبار تقاضای صدور حکم قصاص نفس کرد. بنابراین گزارش، با آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافع وی، دادگاه به زودی رأی خود را در این پرونده جنایی صادر خواهد کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

سیدخلیل سجادپور

ناصر محمدخانی را در فرودگاه دزدیدند/ باز هم پای یک زن صیغه ای در میان بود+عکس

 

 

کدخبر: 243915 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟