به گزارش رکنا، 17 سال قبل مسعود با رویا که دختر یک خانواده یازده نفری و فقیر بود ازدواج کرد. مسعود حسابدار و در چندین شرکت مشغول به کار است. مسعود برای زنش خانه ای خرید و اختیار تمام پول ها و درآمد خود را نیز به او سپرده است، به گونه ای که خودش پنجاه هزار تومان هم در جیبش ندارد و هر وقت می خواهد بیسکویت و شیر برای کودکانش بخرد از خدیجه پول می گرفت، تمامی خریدها و دادن عیدی خرید کادو و ... بر عهده ی زنش بود، اما  رویا از شوهرش کلاهبرداری  می کرد و به پدر و برادر و خواهرهایش که هر کدام خودشان خانه و زندگی و فرزند و نوه دارند پول می داد. او حتی بدون آنکه شوهرش در جریان باشد برای خودش خانه خرید. و این ماجرا وقتی لو رفت که رویا دستش در دزدی از خانه ها لو رفت.
خواهر شوهر رویا در این خصوص به خبرنگار رکنا گفت: او دزد theft حرفه ای است و وقتی به خانه ی من و مادرم می آید وسایل زندگی ما را از اتو، بلوز، دامن، جوراب، پیراهن، پتو، رو تختی، کاسه، پیاله، استکان، نعلبکی و... گرفته تا سوزن ته گرد و سنجاق سر، پول و... را می دزدد.
وی بیان کرد: برایش فرقی نمی کند وسایل بزرگ و کوچک را چنان در ساک ها و چمدان هایش جاسازی می کند که حیرت انگیز است. هیچ کس نمی تواند باور کند، مگر می شود که فردی به عنوان میهمان به خانه ی فامیل همسرش برود ظرف و ظروف و لباس و رختخواب و... بدزدد؟! انگار آدم خواب وحشتناک و کابوس می بیند ولی واقعیتی تلخ است.
این زن افزود: یک بار شکایت کردیم و ماجرا را به برادرم گفتیم از آن روز دیگر برادرمان از خجالت به خانه ما و مادرم نمی آید. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 244200 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟