غروب پنجشنبه صدای شلیک پیاپی چند اسلحه در حوالی آرامگاه فردوسی در حالی شهروندان را هراسان به کوچه ریخت که در مقابل چشمان نگران آن‌ها ناگهان دو خودروی سواری این دیوار بهت را شکستند و به سرعت از منطقه گریختند.

لحظاتی بعد بلند شدن صدای شیون از خانه یکی دیگر از همسایه‌ها موجب شد تا مردم به سمت این خانه سرازیر شوند که در کمال ناباوری با پیکر غرق در خون یک مرد جوان و مردی میانسال مواجه شدند.

شهروندان که نگران وضعیت سلامت این دو مصدوم بودند بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیس Police ١١٠ تماس گرفتند و موضوع را گزارش دادند.

فرمانده انتظامی خراسان‌ رضوی در تشریح ماجرای تیراندازی در حوالی آرامگاه فردوسی مشهد گفت: شب پنجشنبه فردی در تماس با پلیس ١١٠ از تیراندازی به سوی اعضای یک خانواده خبر داد. در پی این گزارش با توجه به حساسیت موضوع بعد از هماهنگی‌های لازم دستورهای ویژه‌ای برای پیگیری پرونده صادر شد.

سردار بهمن امیری‌مقدم افزود: مأموران پاسگاه انتظامی فردوسی با هدایت مستقیم سرهنگ بوستانی، فرمانده انتظامی مشهد، بلافاصله در محل حاضر شدند. بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که سرنشینان دو خودروی سواری پژو ٢٠۶ و ۴٠۵ به منزل مسکونی مراجعه کرده‌اند و با توسل به زور و تهدید وارد خانه شده‌اند.

امیری‌مقدم تصریح کرد: در ادامه تحقیقات مشخص شد این افراد پس از ضرب و شتم اعضای خانواده با سه قبضه اسلحه شکاری اقدام به تیراندازی به سوی این افراد کرده‌اند که پدر و پسر خانواده مجروح شدند و توسط تکنسین‌های اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.فرمانده انتظامی خراسان‌ رضوی با اشاره به پیگیری سرنخ‌های موجود در صحنه جرم Crime بیان کرد: تحقیقات اولیه از همسر صاحبخانه که شاهد عینی ماجرا بود و دچار وحشت شدیدی شده بود به سرنخ‌هایی منجر شد که به شناسایی و دستگیری جوانی ٢٩ساله و مردی میانسال به عنوان دو متهم این پرونده انجامید. تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.

وی گفت: تحقیقات برای روشن شدن علت و انگیزه مهاجمان در تیراندازی به سوی اعضای این خانواده ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

سهیلا دیبا

کدخبر: 244246 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟