ببینید شوهرم با من چه کرده بود که پول دادم تا او را بکشند+عکس

زن مهاجر روس در این ویدیوی یک ساعته به‌صراحت از قاتلی که اجیر کرده بود می‌خواهد تا شوهرش را بکشد و ده هزار دلار بگیرد. آنها در این ویدیو راه‌های مختلفی را برای اجرای این برنامه قتل بررسی می‌کنند. قرار بود چند روز بعد قتل اتفاق بیفتد، ولی مشکل کوچکی پیش آمد که همه چیز را به‌هم ریخت. قاتل اجیرشده در واقع مامور مخفی پلیس بود.

اما این زن ۶۰ ساله‌ی روس چرا می‌خواست شوهرش را بکشد؟ شوهرش با او چه کرده بود؟ آنها چطور با هم آشنا شده بودند؟

«این انتقام همه زنانی است که تو آنها را مورد سوء استفاده و آزار قرار دادی و اموال‌شان سرقت Stealing کردی»؛ مارینا ری مهاجر روس اهل ریچموندهیل از قاتلی که اجیر کرده بود خواسته بود تا قبل از کشتن Killing شوهرش این حرف‌ها را به او بزند.

اینها در همان ویدیوی یک ساعته‌ای بود که در آخرین جلسه دادگاه پخش شد و اما قاتلی که در ازای پرداخت 10 هزار دلار اجیر شده بود تا شوهر این زن را بکشد در واقع، مامور مخفی پلیس Police منطقه‌ای یورک بود.

این ویدئوی عجیب، چند روز پیش انتشار یافت؛ یعنی درست زمانی که مارینا به اتهام قتل Murder از سوی قاضی Judge آن مولینز متهم شد. در حال حاضر، ممکن است مارینا با حکم حبس بیش از 14 سال مواجه شود، اما دادگاه جنایی هشت سال حبس درخواست کرده است.

پلیس منطقه یورک، مارینا را در هفتم دسامبر 2013 دستگیر کرد، دقایقی پس از اینکه پلیس با دوربین مخفی صحنه‌ای را که او به مأمور مخفی پلیس 2000 دلار پرداخت می‌کرد، ضبط کرده بود.

آغاز رابطه از سال ۲۰۰۹

بر اساس گفته‌های مارینا، ماجرای پرتنش این زن و شوهر در سال 2009 آغاز شد؛ زمانی که مایکل اتاقی در خانه او به عنوان مستأجر اجاره کرد. پیش‌تر از این، مایکل در این خانه به عنوان دوست‌پسر مارینا زندگی می‌کرد که این رابطه خیلی زود به ازدواج این دو مهاجر روسی انجامید. مارینا می‌گوید که مایکل پس از این ازدواج، او را در چند تجارت عجیب از جمله سرمایه‌گذاری در پروژه‌های 50 تا 70 هزار دلاری برای ساخت زمین گلف، درگیر کرد.

مارینا به دادگاه گفت پس از مدتی او فهمید که این ایده احمقانه است ولی چون خودش پیشتر در کار فروش پارچه بوده است، به‌پیشنهاد او آنها وب‌سایتی را برای فروش «پارچه، وسایل روشنایی و مبلمان» درست کردند اما موفق نشدند حتی یک مورد را بفروشند.

مارینا می‌گوید: «مایکل زبان بسیار چربی دارد و با این چرب‌زبانی می‌تواند همه را قانع کند». مارینا سپس برای دادگاه توضیح می‌دهد که چگونه در این مدت فریب ادعاهای مایکل را خورده و بیش از 100 هزار دلار به او پرداخت کرده است. او می‌گوید: «من یک Line of Credit داشتم و از این حساب، مبالغ هنگفتی را برای پرداخت پول به او برداشت می‌کردم.»

پیشنهاد مایکل برای تغییر فامیلی

این زن و شوهر، هر دو، در سال 2011 نام خانوادگی خود را از مارینا کازمن و مایکل خاوکین به «ری» تغییر دادند. چرا؟ مارینا می‌گوید که این فکر مایکل بود چون گواهینامه او باطل شده بود و اجازه رانندگی نداشت. با این تغییر نام او می‌توانست اجازه رانندگی و گواهینامه دریافت کند. مارینا می‌گوید: «مایکل با ماشین من رانندگی می‌کرد و کارت اعتباری من را مورد استفاده قرار می‌داد». مارینا همچنین به شبی اشاره می‌کند که مایکل را در حال مصرف مواد مخدر Drugs در زیرزمین خانه‌شان دیده است. او می‌گوید: «مایکل چیزی را در یک قاشق می‌سوزاند و آن را بو می‌کشید. در آن موقع حالت چشمان او تغییر کرده بود و خودش هم وحشی شده بود.»

مارینا می‌گوید پس از این اتفاق بود که او اتاق خواب خود را از مایکل جدا می‌کند ولی این مایکل بوده در اتاق خواب اصلی می‌خوابیده است. این زن مهاجر روس در دادگاه می‌گوید که پس از مدتی به‌طور اتفاقی کیف مایکل را باز می‌کند و در آن تعدادی شعرهای عاشقانه که برای زنان دیگر نوشته شده بود و اسنادی که جزئیات سوء‌سابقه او را نشان می‌داد، پیدا می‌کند.

او در دادگاه می‌گوید: «من داد می‌زدم و فریاد می‌کشیدم و از او می‌خواستم که گورش را از خانه من گم کند. بعد هم قفل‌ها را عوض کردم.»

این زوج در نهایت در جولای 2012 از هم جدا شدند.

طلاق و آغاز یک انتقام مرگ‌بار

اما طلاق برای این زوج پایان نبود، آغازی بود بر یک رابطه‌ی پرتنش. مارینا خانه‌ای در ریچموندهیل داشت که با یکی دیگر از همسران سابقش، آقای استنلی کازمن وکیل دادگستری، شریک بود.

زمانی که مارینا می‌خواست خانه ریچموندهیل خود را بفروشد، نامه‌ای از وکیل مایکل دریافت کرد که در آن نامه تأکید شده بود نیمی از درآمد حاصل از فروش این خانه سهم مایکل است.

مارینا می‌گوید: «مایکل موفق شده بود این سهم دروغین را با ادعاهای دروغی که در دادگاه ارایه داده بود به دست بیاورد. او به دادگاه گفته بود که من به الکل معتاد Addicted هستم، هزینه بازسازی خانه را او پرداخت کرده، در سال ۱۲۰ هزار دلار درآمد داشته و مواد غذایی خانه را او از درآمد خود می‌خریده است.»

بر اساس آنچه در دادگاه مطرح شده، این اتفاق برای مارینا به‌مثابه‌ی تیر خلاص بود. در اینجا بود که مارینا تصمیم خود را گرفت. او با ویکتور سوکولووسکی، مربی جودو در باشگاه هنرهای رزمی «سونامی» در ریچموندهیل تماس گرفت و از او خواست یک آدمکش برایش پیدا کند تا همسرش را بکشد.

ویکتور که پیش از این در خرید ملکی در آکسبریح با مارینا آشنا شده بود می‌گوید که مارینا در دفترش به او گفت: «نمی‌خواهم خودم با چاقو او را بکشم».

دیدار با قاتل The Murderer حرفه‌ای

هفتم دسامبر سال 2013 بود که مارینا سوار ماشین مأمور مخفی پلیس شد و در حالی‌که با دو انگشت خود به سرش اشاره می‌کرد از او خواست مایکل را بکشد.او گفت: «من عکس، آدرس او در تورن‌هیل و توضیحات را آماده کرد‌ه‌ام.»

مارینا می‌گوید: «آنچه شوهر سابقم با من کرد، نفرت‌انگیز است. او سزاوار زندگی کردن نبود. این معادل قتل است. من در یک سال یک میلیون از دست دادم. باید بقیه عمرم را کار کنم.»

قرار است قاضی دادگاه نیومارکت تا چند روز آینده حکم خود را صادر کند که احتمالا بین ۸ تا ۱۴ سال زندان Prison برای این زن خواهد بود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 244254 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟