تراول های تقلبی در دستگاه عابربانک چه می کردند؟!/پلیس آبادان تحقیق می کند/رییس بانک با تصور اشتباه آبروی مشتری را برد

به گزارش رکنا، ساعت 11 صبح شنبه مرد جوانی پای در یکی از بانکهای خیابان احمدآباد شهر آبادان گذاشت و ادعا کرد که از دستگاه خودپرداز بانک پول دریافت کرده اما وقتی برای خرید به مغازه ای مراجعه کرده متوجه قلابی بودن یکی از تراول چک ها می شود.

این جوان آبادانی به رییس بانک گفت: ساعت 10 صبح از دستگاه خودپرداز بانک 200 هزارتومان پول برداشت کردم که 4 تراول 50 هزارتومانی از دستگاه خودپرداز به من پرداخت شد و زمانیکه برای خرید به یک سوپر  گوشت مراجعه کردم و پول هایی را که از عابربانک دریافت کرده بودم به فروشنده گوشت پرداخت کردم وی تراول چک ها را زیر دستگاه گذاشت و مشخص شد 2 تراول 50 هزار تومانی تقلبی است.

مدیر بانک زمانیکه ادعای مرد جوان را شنید دستور قفل کردن درهای بانک و مانع خروج این مرد از بانک شد و در تماس با پلیس Police خواست تا تیمی از ماموران برای دستگیری مرد فریبکار وارد عمل شوند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران کلانتری 15 آبادان پای در بانک گذاشتند و زمانیکه در برابر مرد جوان قرار گرفتند شوکه شدند چون وی یکی از افراد سرشناس شهر بود.

در این مرحله دوربین مداربسته بانک مورد بازبینی قرار گرفت و مشخص شد این مرد جوان ساعت 10:50 دقیقه از دستگاه خودپرداز بانک پول برداشت کرده است و پس از 10 دقیقه با مراجعه به بانک ماجرای پول های تقلبی را فاش کرده است.

در این حال رییس بانک بدلیل اینکه باعث بی آبرویی مرد جوان جلوی دیگر مشتریان بانک شده بود از وی عذرخواهی کرد و در ادامه ماموران به سراغ دستگاه خودپرداز بانک رفته و در بررسی پول های داخل آن موفق شدند یک تراول 50 هزار تومانی تقلبی به دست بیاورند.

در حالیکه مرد جوان از رییس بانک به خاطر رفتار تند و تهمت زدنش شکایت کرده است تیمی از ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری برای تحقیقات ویژه پول های تقلبی در دستگاه خودپرداز بانک وارد عمل شدند.

بنا به این گزارش، پلیس دستور داده تا در صورت دریافت پول های تقلبی از دستگاه خودپرداز بانک به پلیس مراجعه کنند و تجسس های فنی برای این سناریوی معمایی ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 244379 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟