سرهنگ محمدنژاد رئیس پلیس Police فتای مازندران،گفت: در پی مراجعه زنی به ماموران پلیس فتا و طرح شکایت مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی اش در شبکه اجتماعی تلگرام، موضوع در دستور کار ماموران و کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات از شاکیه دریافتند، فردی ناشناس با بدست آوردن تصاویر شخصی این زن از طریق پروفایل و حساب کاربری اش در یکی از شبکه های اجتماعی اقدام به ساخت صفحه ای جعلی و درج تصاویر خصوصی این زن در آن کرده است .

رئیس پلیس فتای مازندران گفت : ماموران با هماهنگی قضائی و انجام تحقیقات فنی متهم را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه این فرد را دستگیر کردند.

سرهنگ محمدنژاد افزود: متهم در تحقیقات وبازجویی های فنی پلیس، ابتدا منکر هرگونه بزه شد اما با مشاهده ادله موجود به بزه انتسابی اقرار کرد.

وی گفت: متهم در تحقیقات پلیس اظهار داشت شاکیه از اقوامش بوده و با توجه به اختلاف خانوادگی که با وی داشت در مقام انتقام جویی برآمده و تصاویر خصوصی وی را منتشر کرده است.

رئیس پلیس فتای مازندران از تشکیل پرونده و تحویل متهم به مرجع قضائی خبر داد و به شهروندان هشدار داد مراقب عکس ها و تصاویر خصوصی خود بوده و به هیچ عنوان عکس های شخصی و خانوادگی خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک نگذارید .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 244475 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟