قتل فجیع 2 کودک در صحنه خودکشی مادر مشهدی+عکس

به گزارش رکنا، سالها پیش دختر جوان مشهدی با پسر جوانی ازدواج کرد اما پس از 9 سال در حالی که صاحب یک دختر یک ساله به نام طاهره شده بود به خاطر اعتیاد همسرش مجبور به جدایی از شوهرش شد.

راضیه 4 سال به تنهایی و در کنار دخترش زندگی می کرد تا اینکه مرد 67 ساله ای که همسرش فوت کرده بود به خواستگاری راضیه رفت و زن جوان به این خواستگاری جواب مثبت داد.

زن جوان پس از مدتی از شوهر دومش صاحب یک پسر به نام علیرضا شد و پس از 4 سال زندگی با مرد 67 ساله اختلافات و مشکلات راضیه شروع شد تا حدی که برای فرار Escape از این مشکلات تصمیم به جدایی گرفت.

شوهر راضیه حاضر به جدایی از همسرش نبود و زن جوان در این مدت به خاطر اتفاقاتی که در زندگی اش افتاده بود دچار فشار روحی و استرس شده بود که سناریوی هولناکی رقم خورد.

صبح امروز ماموران کلانتری آبکوه مشهد در تماس زن جوانی از ماجرای کشته شدن 2 خواهرزاده اش و شرایط سخت خواهرش خبر داد.

خیلی زود تیمی از ماموران پای در ساختمان شماره 38 در بلوار امام هادی (ع) گذاشتند و با جسد 2 بچه روبرو شدند و این در حالی بود که راضیه غرق خون با مرگ دست و پنجه نرم می کرد.

خیلی زود راضیه به بیمارستان منتقل شد و تحقیقات فنی به دستور قاضی Judge احمدی نژاد در اختیار تیمی از ماموران دایره جنایی پلیس Police آگاهی مشهد قرار گرفت.

کارآگاهان در گام نخست خواهر راضیه را که ماموران را با خبر کرده بود هدف تحقیق قرار دادند و وی گفت: صبح وقتی از خواب بیدار شدم دیدم خواهرم مرضیه پیامکی به من داده که از من طلب حلالیت کرده است، نگران شدم و خیلی زود به خانه خواهرم آمدم که با جسد علیرضا و طاهره روبرو شدم و این در حالی بود که خواهرم نیز غرق خون با مرگ دست و پنجه نرم می کرد.

در ادامه کارآگاهان به سراغ راضیه در بیمارستان رفتند و وی در تحقیقات ابتدایی با توجه به اینکه در شرایط روحی و روانی سختی قرار داشت ادعا کرد که به خاطر ماجرای تلخی که در زندگی ام رخ داده بود افسردگی گرفته بودم و تصمیم داشتم از شوهر دومم نیز جدا شوم اما او مخالفت می کرد.

راضیه گفت: شوهرم در خانه نبود وشب با فرزندانم شام خوردیم و خوابیدیم تا اینکه ساعت یک بامداد بود که از خواب بیدار شدم و نمی دانم چه شد که تصمیم به قتل Murder فرزندانم گرفتم و ابتدا دخترم طاهره را خفه کردم و سپس به سراغ فرزند دیگرم علیرضا رفتم و او را نیز با دستانم خفه کردم.

وی گفت: پس از مرگ فرزندانم تصمیم به خودکشی گرفتم تا به زندگی ام پایان دهم و با چاقو اقدام به خودزنی کردم که نمی دانم چرا پس از چند ضربه پشیمان شدم و از به خواهرم پیامک دادم تا اینکه صبح خواهرم به سراغم امد و پلیس و امدادگران را با خبر کرد.

سرهنگ محمد بوستانی رییس پلیس مشهد با اعلام این خبر به رکنا گفت: در حال حاضر ادعاهای زن جوان در اداره پلیس اگاهی مشهد تحت بررسی قرار دارد تا راز این جنایت Crime هولناک و خانوادگی فاش شود.

بنا به این گزارش، قاضی احمدی نژاد در راستای این خبر اعلام کرد که زن جوان سابقه بیماری روانی نداشته و تحقیقات فنی ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 244673 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟