گزارش تکان دهنده از تجاوز به زنان و دختران هندی+ تصاویر

در این حملات 7 زن مسلمان توسط بیش از 29 متهم مورد شکنجه Torture و آزار قرار گرفتند اما هیچکدام به درستی محاکمه نشده و با قرار وثیقه از زندان Prison آزاد شدند .

گزارش تکان دهنده از زنان قربانی تجاوز مردان هندی

گزارش تکان دهنده از زنان قربانی تجاوز مردان هندی

گزارش تکان دهنده از زنان قربانی تجاوز مردان هندی
" ماریا سلیم " از سازمان عفو بین الملل پس از سفر به هند در گزارش خود راجع به این زنان گفت :" این زنان قربانی حملات ناجوانمردانه ای هستند و چندین سال است که در انتظار اجرای عدالت به سر می برند . " روبینا " یکی از این زنان قربانی است که چهره اش را با روبند پوشانده و از مشکلات زندگی اش با من صحبت کرد . او دارای دو فرزند است و در خانه ای مخروبه روزگار خود را سپری می کند . او از حمله چهار مرد و تجاوز Rape و  شکنجه اش سخن گفت و از رفتار نامناسبی که با دختران در مدرسه می شود پرده برداشت . " روبینا " که از این بی عدالتی خسته شده می گوید که علاقه چندانی به پیگیری این موضوع ندارد چرا که می داند راه به جایی نخواهد برد ."
وی افزود:" وضعیت زندگی این زنان و خانواده هایشان بسیار بد است آنها برق ندارند و از امکانات فاضلاب و جاده نیز بی بهره اند . " روبینا " در صحبت های خود از بی خوابی های شبانه ناشی از کابوس حمله می گوید .زن دیگر به نام " خالده " به نظر شجاع تر می آید . او ایالت اوتارپرداش را ترک کرده جایی که توسط 3 مرد مورد آزار قرار گرفته بود. " خالده " اکنون با کودکان خود در خفا زندگی می کند ." خالده " از تهدید های خود و خانواده اش توسط مردان مهاجم خبر داد ."
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 245238 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟