به گزارش رکنا، سردار منوچهر امان اللهی رییس پلیس Police کرمانشاه در راستای این خبر گفت: شب گذشته تیمی از مأموران یگان امداد کرمانشاه حین گشت زنی در نزدیکی میدان امام حسین(ع) به خودروی سمندی فاقد پلاک برخورد کردند و دستور ایست را برای راننده خودرو اعلام شد.

سردار امان اللهی افزود: راننده خودرو با سرعت بالا و حرکات مارپیچ سعی بر فرار Escape از سایه پلیس داشت که ماموران یگان امداد پس از مدتی تعقیب و گریز موفق به توقیف خودروی سمند شدند و سپس 2 سرنشین خودرو دستگیر کردند.

رییس پلیس کرمانشاه ادامه د اد: در بازرسی اولیه از خودرو مورد مشکوکی کشف نشد اما در بازرسی های دقیق تر، دو قطعه شمش طلا که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود، کشف و همراه متهمان به مقر انتظامی انتقال دادند.

سردار امان اللهی با اشاره به اینکه طبق اعلام نظر کارشناسان، ارزش اقلام مکشوفه دو میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهمان این محموله را از شهرستان کامیاران خریداری کرده بودند و قصد انتقال آن به بازار کرمانشاه را داشته اند که با هوشیاری ماموران دستگیر شدند.

وی گفت: متهمان که 35 سال دارند پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 245584 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟