چهره  قهرمان المپیک شنا پس از کتک خوردن متلاشی شد+فیلم و عکس
حجم ویدیو: 3.62M | مدت زمان ویدیو: 00:00:23

شناگر المپیک " گرانت هکت" استرالیایی در کنفرانس خبری در منهتن پرده از اسرار خانوادگی خود برداشت و ادعا کرد که برادرش او را بارها مورد ضرب و شتم قرار داده است .

" هکت " حتی از عکسی سخن گفت که در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد و در آن دیده می شود که بخش های از صورتش بر اثر ضرب و شتم دچار کبودی و بریدگی شده است .

قهرمان المپیک شنا در بحران خانوادگی غرق شد

قهرمان المپیک شنا در بحران خانوادگی غرق شد
این شناگر سرشناس روز چهارشنبه گذشته در خانه خود پس از درگیری با برادرش توسط پلیس Police محلی بازداشت شد.
این در حالی است که برادر این شناگر سرشناس ادعا می کند که " هکت " مدتی است درگیر مواد مخدر Drugs و الکل شده و هم برای خود و هم جامعه فردی خطرناک است و خانواده اش به تنهایی قادر نیستند که به وی کمک کنند.
روز پنجشنبه " هکت " با انتشار تصویری دیگری از خود بر ادعایش مبنی بر پرخاشگری و خشونت طلب بودن برادرش تاکید کرد . هنوز مشخص نشده که این عکس کجا گرفته شده و " هکت " چگونه آن را منتشر کرده است .
" جان کاتس " از مدیریت " ای او سی " گفت : که شنیدن چنین اخباری شوکی بزرگ برای ماست. " هکت " یکی از ماست . او از مردان بزرگ المپیک بوده است و ما می خواهیم تا از وی حمایت کنیم ."
این در حالی است که پدر این ورزشکار المپیک "نویل " در این باره به خبرنگاران گفت : " پسرم بزرگ و با قدرت است اما اکنون لازم است تا درمان خود را آغاز کند به همین دلیل با پلیس تماس گرفتیم و از آنها کمک خواستیم ."
" هکت " شناگر استرالیایی مدت 7 سال رکوردار جهانی شنای استقامتی مردان 1500 متر بوده است. اما وی از زمان ناکامی شا در پکن ، از آنجا که نتوانست سومین طلای پیاپی المپیکی اش را به دست آورد دچار سرخوردگی و یاس شد و به الکل رو آورد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 245757 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟