توطئه برای راننده های خودروهای لوکس تهرانی / 3 جوان دستگیر شدند

ازچندی پیش شکایت‌هایی دردستور کار ماموران پایگاه سوم پلیس Police آگاهی تهران قرار گرفت که نشان می‌داد افرادی با راه‌اندازی تصادف‌های ساختگی و سرقت Stealing خودروها، لوازم داخل آن را دزدیده و متواری شده‌‌اند.

همزمان با این شکایت‌ها و تشکیل پرونده قضایی درشعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران، با دستور بازپرس علی وسیله ایزدموسی، تحقیقات پلیسی برای دستگیری سارقان ادامه داشت تا این‌که یکی از این سارقان توسط ماموران پایگاه سوم پلیس آگاهی و دو نفر دیگر از سوی ماموران اداره یکم پلیس آگاهی تهران بازداشت شدند.

این متهمان در بازجویی پلیسی به چند فقره سرقت اعتراف کردند تا این‌که در ادامه تحقیقات معلوم شد آنها دست به سرقت‌های زیادی زده‌اند و حتی یکی از شاکیان را در جریان سرقت زخمی کرده‌اند.

با مشخص شدن این موضوع، روند تحقیقات وارد مرحله جدیدی شد تا این که متهمان به سرقت‌های جدیدی نیز اعتراف کردند.

دیروز این سه متهم برای ادامه تحقیقات به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شدند.

متهم جوان به قاضی Judge پرونده گفت: یک بار با دوستم در خیابان می‌رفتیم که خودرویی با ما تصادف Crash کرد. بعد از آن بود که نقشه این دزدی‌ها به ذهنمان خطور کرد. تصمیم گرفتیم با همین شیوه یعنی ایجاد تصادف ساختگی خودروهای مدل بالا را دزدیده و وسایل داخل آن را سرقت کنیم. هر دو هفته یک بار سرقت می‌کردیم.

وی افزود: تاکنون 16 خودرو را که اغلب مدل بالا بودند و نیز لوازم داخل 30 خودرو را در سطح شهر تهران سرقت کرده‌ایم. در جریان یکی از سرقت‌ها، راننده خودرو وقتی متوجه شد ما قصد سرقت داریم، مقاومت کرد. در همان موقع مردم با شنیدن صدای کمک خواهی وی قصد داشتند راهمان را سد کنند که موفق نشدند و ما فرار Escape کردیم و راننده را در جریان فرار زخمی کردم.

با اعتراف این مرد، همدستانش گفته‌‌های او را تائید کردند. متهمان روانه بازداشتگاه پلیس شدند. تحقیقات از آنها ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 245768 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟