به گزارش رکنا، چندی پیش ماموران پلیس Police آبادان و خرمشهر در جریان زورگیری های مسلحانه قرار گرفتند که سرهنگ محسن تقی زاده رییس پلیس ابادان تیم ویژه ای برای دستگیری سارقان حرفه ای وارد عمل شدند.

ماموران در گام نخست طعمه های دزدان را تحت بازجویی قرار دادند و ابتدا مرد جوانی که کارگر یک نانوایی است به ماموران گفت: ساعت 5:30 دقیقه صبح بود که به محل کارم می رفتم که ناگهان 4 جوان سوار بر 2 موتور به سمتم آمدند و در حالیکه چهره شان را پوشانده بودند و اسلحه به دست داشتند جلوی راهم را گرفتند و با تهدید اقدام به سرقت Stealing گوشی و پولهایم کردند و در زمان فرار Escape یکی از آنها با مشت ضربه ای به صورتم زد و با سرعت از محل دور شدند.

یکی دیگرازطعمه های دزدان گفت: ساعت 10 شب بود که از بازار به سمت خانه در حال حرکت بودم که 4 جوان موتور سوار جلوی راهم را بستند و قصد سرقت داشتند که تصمیم به مقاومت با آنها گرفتم که ناگهان یکی از آنها اسلحه ای از زیر لباسش بیرون کشید و راهی جز تسلیم شدن نداشتم.

ماموران در ادامه تحقیقات پی بردند که دزدان برای اجرای نقشه هایشان پلاک های موتور را مخدوش کرده اند تا هیچ ردی از خود به جا نگذارند.

در این مرحله ماموران با ایست و بازرسی و گشت زنی در سطح شهر از ادامه سرقت های دزدان مسلح جلوگیری کردند و در گام بعدی ماموران پلیس آگاهی آبادان تجسس ها فنی و اطلاعاتی را آغاز کردند.

تجسس های فنی ادامه داشت تا اینکه ماموران موفق شدند اعضای باند سارقان مسلح را که 7 مرد بودند ردیابی کردند و در گام بعدی مخفیگاه دزدان را در 3 نقطه شهر شناسایی شد.

روز پنج شنبه 28 بهمن ماموران در 3 عملیات همزمان با محاصره مخفیگاه دزدان برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند که یکی از دزدان وقتی خود را در برابر پلیس دید قصد داشت با اسلحه کلاشینکف ماموران را هدف قرار دهد که با اقدام هوشیارانه پلیس این متهم همراه همدستانش دستگیر شد.

مامورن در بررسی مخفیگاه دزدان، قمه، اسلحه دست ساز، اسلحه کلاشینکف، چند پلاک های سرقتی موتور و مواد مخدر Drugs شیشه به دست آوردند.

بنا به این گزارش، متهمان در بازجویی ها به سرقت های مسلحانه در شهر آبادان و خرمشهر اعتراف کردند و با دستور بازپرس پرونده اعضای این باند در اختیار ماوران پلیس آگاهی آبادان قرار گرفتند تا دیگر جرائم احتمالی این باند مسلح فاش شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 245998 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟