دستگیری 2 جوان خشن و قمه به دست در آبادان+عکس

به گزارش رکنا، ساعت 7 عصر پنج شنبه مردی سراسیمه پای در کلانتری 15 کارون آبادان گذاشت و از ماجرای فرار Escape از دست 2 زورگیر جوان خبر داد.

مرد جوان به ماموران گفت: در منطقه سده بودم که 2 جوان قمه به دست سوار بر موتور و در حالی که چهره شان را پوشانده بودند به سمتم آمدند و قصد سرقت Stealing گوشی موبایل و پول هایم را داشتند که توانستم از دست آنها فرار کنم.

در این مرحله ماجرای زورگیری به تیم های گشت پلیسی مخابره شد و ماموران با گشت زنی در منطقه میدان شاملو با 2 جوان موتور سوار که با پوشش لباس زورگیران شباهت داشت روبرو شدند که 2 جوان مرموز در این صحنه با دیدن ماموران پا به فرار گذاشتند.

همین کافی بود تا شک پلیس Police به یقین برسد و تعقیب و گریز پلیسی برای زورگیران قمه به دست کلید زده شد تا اینکه راننده موتور سوار به خاطر هوای بارانی و لغزندگی زمین کنترلش را از دست داد و با موتور روی زمین افتاد.

بدین ترتیب 2 جوان موتور سوار در محاصره پلیس گرفتار شدند که ناگهان یکی از آنها که فاضل نام دارد قصد داشت با قمه کشی به سمت ماموران با پای پیاده فرار کند که یکی از ماموران با استفاده از گاز اشک آورمانع فرار زورگیر قمه به دست شد و متهمان دستگیر شدند.

متهمان در بازجویی های پلیسی به 7 زورگیری در آبادان اعتراف کردند و ادعا کردند به خاطر تامین هزینه های اعتیادشان دزدی theft می کردند.

فاضل که اهل شادگان است به ماموران گفت: چون شهر شادگان کوچک است نمی توانستم در شهر دزدی کنم به همین خاطر برای سرقت به آبادان و خرمشهر می رفتم و در سرقت هایم با "کامل" که اهل شطیط است آشنا شدم و با هم دست به سرقت می زدیم.

"کامل" نیز گفت: با تهدید قمه و ساطور طعمه هایم را غافلگیر می کردیم و دست به سرقت گوشی موبایل و پول می زدیم.

بنا به این گزارش، 2 متهم پس از افشاگری به سرقت هایشان برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس اگاهی آبادان قرار گرفتند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 246008 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟