چند شب قبل اعضای خانواده مرد میانسالی ازاهالی شهرستان مینودشت استان گلستان، درتماس با پلیس Police 110، از کشف جسد خونین مرد خانواده خبردادند.بدنبال این تماس مأموران راهی خانه مورد نظرشدند. آنها پس از ورود به خانه با جسد خون آلود مرد میوه فروش روبه‌رو شدند که کف پذیرایی روی زمین افتاده بود.

در نخستین برسی‌ها مشخص شد که مرد 50 ساله با اصابت جسم برنده‌ای به گردنش، از پای در آمده است. این در حالی بود که نشانه‌ای از شکستگی و ورود با زور به داخل خانه دیده نشد.

همزمان با اعلام این ماجرا به بازپرس کشیک و تیم جنایی پلیس آگاهی، تحقیقات ویژه برای کشف راز قتل Murder مرموز مرد میوه فروش دردستورکارقرارگرفت.پس ازتحقیقات مقدماتی، به دستور قاضی Judge کشیک جنایی پیکر قربانی حادثه Incident برای انجام مطالعات تخصصی و تعیین علت و زمان دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

رئیس پلیس آگاهی با تأیید خبر کشف این جسد خاطرنشان کرد: هرچند که شواهد موجود و وضعیت جسد نشان از وقوع قتل می‌دهد اما برای اظهار نظر نهایی باید در انتظار نظر پزشکی قانونی و تحقیقات بیشتر باشیم.

وی با تأیید بریده شدن رگ گردن مقتول، اضافه کرد: اینکه این واقعه، یک جنایت Crime و قتل عمد یا موضوع دیگری بوده است، بعد از اعلام نظر پزشکان قانونی مشخص خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حسین خانی

 

کدخبر: 246053 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟