موتورسوار گوشی قاپ محله رازی تهران دستگیر شد + عکس

به گزارش رکنا، رئیس کلانتری 115 رازی در این خصوص گفت: یکی از شهروندان ضمن مراجعه به ماموران انتظامی مستقر در محدوده استحفاظی اظهار داشت که در حال تردد در محدوده میدان قزوین بوده است که یک موتورسوار تلفن همراه را وی را ربوده و از محل متواری شده است. 
ماموران انتظامی ضمن کسب مشخصات چهره و موتورسیکلت متهم به تعقیب سارق پرداختند و پس از اقدامات لازم و تعقیب و مراقبت های لازم موفق به شناسایی مخفیگاه متهم پس از 24 ساعت شدند. 
طی هماهنگی با مقام قضائی تیمی از ماموران این کلانتری به محل اعزام شده و در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر و به همراه تعدادی از اموال مسروقه به کلانتری منتقل کردند. 
متهم در بازجویی های انجام شده به جرم Crime خود مبنی بر سرقت Stealing تلفن همراه مالباخته اعتراف و همچنین به ده ها فقره سرقت تلفن همراه در این  محدوده اقرار نمود و پس از تکمیل پرونده به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد. 
اموال مسروقه نیز پس از شناسایی به مالکانش بازپس داده شد. 
رئیس کلانتری ۱۱۵ رازی، در پایان ضمن توصیه به شهروندان اظهار کرد: استفاده از تلفن همراه در معابر عمومی این فرصت را برای سارقان مهیا می کند که با سوء استفاده از غفلت شهروندان اقدام به سرقت تلفن همراه کنند، هوشیاری و موقعیت سنجی در زمان استفاده از تلفن همراه می تواند در کاهش سرقت موثر باشد و سارقان را ناکام بگذارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 246175 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟