بدل اندازی در مترو جوانمرد قصاب و شهر ری / 2 فروشنده دستگیر شدند+ عکس

به گزارش رکنا، رئیس کلانتری 131 شهر ری در این خصوص گفت: با شکایت های متعدد شهروندان در خصوص سرقت Stealing های بدل اندازی تلفن همراه و لپ تاب، در محدوده متروهای شهر ری و جوانمرد قصاب، تیمی از ماموران این کلانتری برای بررسی موضوع وارد عمل شدند. 
در بررسی های انجام شده مشخص شد که فردی قصد دارد یک دستگاه لپ تاب را به شهروندانی که در مسیر ایستگاه های مترو تردد می کنند بفروشد و هر از گاهی جلوی یکی از شهروندان را گرفته و با توضیحات خود سعی در قانع کردن آن ها دارد. 
زمانی که ماموران به این فرد نزدیک شدند وی سعی کرد با عادی نشان دادن ماجرا از محل دور شود و برای همین ظن ماموران به وی بیشتر شده و به او دستور توقف دادند، اما متهم از فرمان پلیس سرپیچی کرده و سعی کرد با کمک همدستش که در همان محدوده پرسه می زد، از محل فرار Escape کند. 
اقدام متهمان در فرار بی نتیجه ماند و هر دو متهم در همان محل دستگیر و به کلانتری منتقل شدند که طی بازجویی های انجام شده به جرم Crime خود مبنی بر  فروش اجناس تقلبی و بدل اندازی به شهروندان اعتراف و در بازرسی از وسایل آن ها یک دستگاه لب تاب تقلبی (ماکت لب تاب) و یک دستگاه گوشی تلفن همراه ماکت به همراه کارتن تقلبی کشف و ضبط شد. 
متهمان در بازجویی های انجام شده به سه فقره بدل اندازی به شهروندان اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند. 
رئیس کلانتری 131 شهرری، در این خصوص به شهروندان توصیه کرد: فروش تجهیزات و لوازم رایانه ای در معابر عمومی، اقدامی نامتعارف و همراه با تقلب Cheatاست، معمولا این دسته از افراد سودجو با فروش ماکت لب تاب و گوشی تلفن همراه پول های هنگفتی به جیب می زنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

 

کدخبر: 246280 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟