به گزارش رکنا، روز گذشته ماموران پلیس Police گلوگاه استان مازندران در جریان مرگ مشکوک مرد 40 ساله ای به نام حسن در یک دامداری قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای تحقیقات ویژه در محل حاضر شدند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران پلیس آگاهی در صحنه جرم Crime حاضر شدند و با جسد خونین خسن که از ناحیه کمر، قفسه سینه، پهلو و چانه هدف ضربات جسم نوک تیزی قرار گرفته بود روبرو شدند و مرد جوان قبل از حضور امدادگران به خاطر خونریزی زیاد به کام مرگ فرو رفته است.

کارآگاهان در ادامه با توجه به تحقیقات میدانی به داماد خانواده که رضا نام دارد مظنون شدند و تجسس های فنی را برای دستگیری وی آغاز کردند.

تیم پلیسی در گام بعدی در کمتر از یک ساعت از زمان جنایت Crime موفق به دستگیری رضا در مخفیگاهش شدند و ماموران در بازرسی از مخفیگاه داماد خانواده چاقو خونین را به دست آوردند.

قاتل جوان در اعترافاتش گفت: مدتی بود که با برادرزنم اختلاف خانوادگی داشتم تا اینکه روز حادثه Incident با هم ابتدا درگیری لفظی پیدا کردیم و در ادامه با هم درگیر شدیم و از شدت عصبانیت با چاقو ضرباتی به او زدم و پا به فرار Escape گذاشتم.

سرهنگ شعبان محمدپور خلیلی رییس پلیس شهر گلوگاه با اعلام این خبر گفت: متهم پس از اعتراف برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 246295 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟