پایان چرخ زنی های دو مرد در انبارهای شرق تهران + عکس

به گزارش رکنا، رئیس کلانتری 190 مجیدیه، در این خصوص گفت: بر اساس اعلام اپراتور مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر سرقت Stealing اماکن از یک انباری از  سوی دو سارق، تیمی از ماموران این کلانتری برای بررسی موضوع وارد عمل شدند. 
طی بررسی های صورت گرفته مشخص شد که سرقت از سوی سرنشینان یک خودروی سواری سفید رنگ صورت گرفته و در فیلم دوربین های مداربسته این محل شماره پلاک خودروی متهمان نیز به دست آمد. 
با جمع آوری اطلاعات به دست آمده مالک خودرو شناسایی و ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل اعزام شدند بعد از چند ساعت تعقیب و مراقبت خودروی مذکور به همراه مالک که داخل پارکینگ آپارتمان بوده شناسایی و بر اساس دستور سرپرست دادسرای ناحیه چهار، پس از ورود به منزل، این فرد به همراه سرنشین دیگر خودرو دستگیر شد. 
همچنین در بازرسی صورت گرفته از منزل متهم نیز از داخل ابنار، دو دستگاه دوچرخه، سه دستگاه کیس رایانه، یک دستگاه مانیتور، دو دستگاه کی برد، تعداد زیادی مدارک شناسایی، دو کیسه برنج 10 کیلویی، دو عدد دریل، دو عدد لوستر، تعداد زیاد ابزار آلات، تعداد زیادی البسه و کفش زنانه، دو عدد باند خودرو، یک عدد پیرینتر، تعداد زیادی وسایل برقی کشف و همراه متهمان به کلانتری منتقل شدند. 
هر دو متهم در بازجویی های انجام شده به جرایم خود اعتراف کرده و در جریان تحقیقات به سرقت از انباری های محدوده شرق تهران نیز اعتراف کردند که پس از آن برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 246325 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟