پخش تلویزیونی اعترافات 3 ژیمناست آمریکایی از سوء استفاده اخلاقی یک پزشک

3 تن از ورزشکاران ژیمناست آمریکا حاضر شدند فردا در یک برنامه تلویزیونی که از شبکه CBS پخش خواهد شد در مورد پزشک مشهور آمریکایی که سابقه مسئولیت در تیم های پایه آمریکا را داشته است شهادت دهند و جزئیات اعمال خلاف اخلاق و قانون Law وی را توضیح دهند.

به گزارش یک سایت رسمی این پزشک که ازمشاهیر عرصه پزشکی آمریکا تلقی می شود در سال های گذشته از نوجوانان علاقه مند به ژیمناستیک سوء استفاده اخلاقی می کرد و در حال حاضر این 3 ژیمناست که دوران نوجوانی را سپری کردند و از قهرمانان این رشته اند حاضر شدند با رای دادگاه در مقابل دوربین تلویزیون اعترافاتی را انجام دهند تا بنوانند قاضی Judge این پرونده را مجاب به مجازات وی کنند.

یکی از ژیمناست ها در این باره گفته است: به دلیل اینکه وی از شخصیت بالایی در پزشکی برخوردار بود در ابتدا ما فکر می کردیم خواسته های او منطقی است و به پیشرفت ما کمک می کند اما بعد ها فهمیدیم که این پزشک از ما سوء استفاده اخلاقی کرده است.

برخی پیش بینی می کنند "لورنس نسار"، پزشک مورد اتهام بیش از صد ها تن را در مسائل اخلاقی مورد تعرض قرار داده باشد و باید این پرونده ها با دقت بررسی شود.

تهیه فیلم های غیر اخلاقی از کودکان و نوجوانان مهمترین اتهام وی محسوب می شود و 10 شاهد قرار است علیه وی در دادگاه شهادت بدهند.

در این گزارش آمده به احتمال فراوان 368 فقره سوء استفاده در ورزشکاران این رشته طی بیست سال گذشته وجود داشته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 246488 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟