شرور نظام آباد در ملاءعام اعدام می شود+عکس

به گزارش رکنا، حسین 23ساله ظهر بیست و چهارم مهر 91 در خیابان مدنی محله نظام آباد به یک قصابی رفت و پس از درگیری با مرد قصاب و برداشتن کار سلاخی به فاصله 700 متری از قصابی ، طی پنج دقیقه به چهار زن و هشت مرد حمله کرد و با تهدید شاهدان پا به فرار Escape گذاشت. یکی از مجروحان که مرد 40 ساله ای به نام محمدقلی بود به خاطر شدت خونریزی در راه انتقال به بیمارستان تسلیم مرگ شد.

این پسر که چندین فقره سابقه کیفری در پرونده اش دارد ساعتی بعد با پای خودش به پلیس Police قم رفت و تسلیم شد. حسین در شعبه 15 دادگاه انقلاب تهران محارب شناخته و به اعدام execution در ملاءعام محکوم شد. وی همچنین به جرم Crime قتل Murder مرد رهگذر و زخمی کردن 11 شهروند در شعبه 71 داگاه سابق کیفری استان تهران محاکمه پای میز محاکمه ایستاد وگفت: به بیماری روانی مبتلا بودم و مدام گمان میکردم مردم با من دشمن هستند. این فکر عذابم می داد به همین خاطر به قصابی رفتم و چاقوی سلاخی را به دست گرفتم و به همه عابران حمله کردم.

وقتی کمیسیون پزشکی قانونی فرضیه جنایت Crime پسر جوان را رد کرد این پسر به قصاص ، زندان Prison و پرداخت دیه به 11 مجروح محکوم شد.

حکم قصاص و اعدام وی در شعبه 11 دیوان عالی کشور مهر تایید خورده بود که توانست با پرداخت دیه رضایت اولیای دم محمد قلی را جلب کند. به این ترتیب دیروز از جنبه عمومی جرم در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

این متهم گفت: واقعا نمی دانم چرا دست به چنین جنایتی زدم. من پشیمانم و حرفی برای دفاع ندارم. چون از سوی دادگاه محارب شناخته شده و حکم اعدامم در آستانه اجراست. من برای مرگ آماده ام.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا طبق ماده 612 قانون Law مجازات اسلامی و با توجه به گذشت اولیای دم برای حسین حکم صادر کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 246578 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟