به گزارش رکنا، چندی پیش ماموران پلیس Police فتای آبادان در بررسی فضای مجازی در شبکه اینستاگرام با موضوع عجیب و سیاهی روبرو شدند.

در این صفحه اینستاگرامی مردی اقدام به تبلیغ و فروش اقلام غیراخلاقی و مستهجن  در آبادان می کرد که تجسس های فنی در این زمینه کلید زده شد.

ماموران در تحقیقات فنی پی بردند مشتریان این صفحه بعد از سفارش وسایل مستهجن زنانه و مردانه، پول را از طریق اینترنت به حساب مرد جوان واریز می کنند اما در ادامه هیچ یک از اقلام سفارش شده به خریدار این نوع محصولات مستهجن ارسال نشده است.

در ادامه مشخص شد که خریداران وقتی متوجه کلاهبرداری این فروشنده اقلام مستهجن شده اند از ترس بی آبرویی شان اقدام به شکایت نکرده اند و مرد فریبکار به راحتی پول زیادی را به جیب زده است.

ماموران پلیس فتا در ادامه با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی عامل این کلاهبرداری شیطانی شدند و در عملیات غافلگیرانه ماهان 24 ساله روز شنبه 30 بهمن ماه دستگیر شد.

پسر جوان ابتدا خود را بی گناه می دانست اما وقتی در برابر مدارک پلیسی قرار گرفت لب به سخن باز کرد.

ماهان گفت: برای تامین هزینه های دانشگاه نیاز به پول داشتم به خاطر همین اقدام به تبلیغ فروش اقلام و ابزار غیراخلاقی و مستهجن زنانه و مردانه در اینستاگرام کردم.

وی افزود: تبلیغات و فروش بهانه ای بود برای کلاهبرداری و مشتریان پس از اینکه پول به حسابم واریز می شد هیچ کالایی به دستشان نمی رسید و چون می دانستم افراد به خاطر آبرویشان اقدام به شکایت نمی کنند به راحتی نقشه ام را به اجرا رساندم و توانستم پول خوبی به جیب بزنم و چون کسی از من شکایت نکرده بود فکر نمی کردم دستگیر شوم.

بنا به این گزارش، متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

کدخبر: 246600 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟