قتل در رستوران جاده فشم+عکس

به گزارش رکنا، عصر نهم شهریو 93 درگیری داماد و برادرزن که هر دو در یک رستوران در جاده فشم کار می کردند به خون کشیده شد و داماد 35 ساله به نام حمید که از ناحیه سفید ران پا زخمی شده بود به بیمارستان منتقل شد، اما به خاطر شدت خونریزی جان سپرد. برادر زن وی به نام جعفر که از محل گریخته بود بیست و سوم شهریور ماه ردیابی و بازداشت شد و به چاقو کشی خونین اعتراف کرد. وی دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge حسین اصغرزاده و با حضور دو مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای این جلسه مادر قربانی برای دامادش حکم قصاص خواست. سپس جعفر 35 ساله در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: من و حمید با هم رفیق بودیم و به همین خاطر هم با هم در یک رستوران در جاده فشم کار می کردیم. او مامور خرید بود و من هم در کارها به او کمک می کردم. وی ادامه داد: آن روز من با یکی از دوستانم در حیاط رستوران نشسته بودیم. من دوستم را نصیحت می کردم تا مواد مخدر Drugs را کنار بگذارد و زندگی مشترک تشکیل دهد که حمید به من اعتراض کرد و از من خواست تا سر کارم برگردم. او با لگد به من زد و من که عصبانی شده بودم کارد قصابی را از روی میز برداشتم و برای ادب کردن حمید ضربه ای به پایش زدم.

وی در دادگاه به بازسازی صحنه جنایت Crime پرداخت و گفت: من قصد کشتن Killing شوهر خواهرم را نداشتم و اصلا نمی دانستم چاقویی که به دست گرفته ام می تواند موجب قتل Murder کسی شود. من فقط یک ضربه از پشت به ساق پای حمید زدم و از دوستانم خواستم تا او را به بیمارستان برسانند اما وقتی آنها به بیمارستان رفتند کار از کار گذشته بود.

وی ادامه داد: من به بیماری اعصاب و روان مبتلا هستم و سالهاست که قرص آرامبخش مصرف می کنم. باور کنید حالا پشیمانم و فهمیده ام که اشتباه کرده ام.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 246843 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟