راز شوم یک خودرو در ترمینال غرب تهران+ عکس

خودرویی که در زنجان به سرقت رفته بود در سکوی ترمینال غرب در حالی پیدا شد که دو مرد جوان در حال پرسه زنی در اطراف آن بودند.

به گزارش رکنا، سرگرد علی آقا طیبی، رئیس کلانتری 209 ترمینال غرب آثار در این خصوص گفت: صبح امروز مأموران کلانتری در اجرای طرح امنیت و آرامش، هنگام گشت زنی در سکوی ترمینال غرب، متوجه رفتار مشکوک دو مرد جوان شدند؛ با نزدیک شدن مأموران پلیس Police یکی از آن ها، ادوات استفاده از مواد مخدر Drugs را  به زمین انداخت. 
رئیس کلانتری 209 ترمینال غرب افزود: در بازرسی بدنی از مظنونان و وسایل همراه آن ها تعداد سه قبضه سلاح سرد و 105 گرم مواد مخدر و مدارک شناسایی و مالکیت خودروی سواری کشف شد. 
در بررسی بیشتر برای شناسایی مالک خودرو، مشخص شد خودروی موصوف، سرقتی بوده و در شهر زنجان به سرقت Stealing رفته است. 
متهمان در بازجویی انجام شده به سرقت خودرو اعتراف کردند و گفتند: خودروی موصوف را در شهر زنجان از جلوی خانه سرقت نمودیم و به شهر تهران آورده ایم و در  یکی از خیابان های شهر رها نموده ایم. 
وی در پایان خاطر نشان کرد: بالاخره با تلاش مأموران خودروی مسروقه در محل اعلام شده از سوی سارقان کشف و متهمان به همراه اقلام مکشوفه برای رسیدگی قضائی به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تحویل داده شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 246844 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟