حمله وحشتناک دزدان مسلح به طلافروشی در جنوب تهران+عکس

شامگاه 27 بهمن امسال مردی با پلیس Police تهران تماس گرفت و از دستبرد مسلحانه به مغازه طلافروشی‌اش در یکی از خیابان‌های جوادیه خبر داد.

ماموران کلانتری با حضور در این طلافروشی مشاهده کردند مردم مقابل این مغازه جمع شده‌اند و طلافروش نیز زخمی شده است. ماموران با دورکردن مردم از مقابل مغازه به تحقیق از طلافروش پرداختند.

وی به افسر تحقیق گفت: من در مغازه‌ام بودم که دو مرد در حالی که سلاحی به دست داشتند وارد طلافروشی شدند. آنها تهدیدم کردند و فریاد زدند هرچه طلا دارم روی پیشخوان بگذارم. خواستم مقاومت کنم و زنگ خطر را به صدا درآورم که یکی از آنها ضربه‌ای به سرم زد. مغازه‌ام را به هم ریختند و بعد با سرقت Stealing طلا و ایجاد رعب و وحشت فرار Escape کردند.

بررسی ‌ها حاکی است که سارقان دو تا سه کیلو طلا دزدیده‌اند.

همزمان با شکایت طلافروش، پرونده قضایی در دادسرای ناحیه 34 تهران تشکیل شده و با دستور قضایی تحقیقات ماموران اداره یکم پلیس آگاهی تهران برای شناسایی و دستگیری این دو سارق مسلح و کشف طلاهای سرقتی ادامه دارد .

پیرمردی که در کنار طلافروشی مغازه دارد، لحظه‌ای را که صاحب طلافروشی با سری خونین از مغازه بیرون پرید، به خاطر می‌آورد و درباره لحظه سرقت به جام‌جم می‌گوید: صاحب مغازه مثل همیشه در طلافروشی را قفل کرده بود که یکی از سارقان که کم‌سن هم بود و هیکل آنچنانی هم نداشت، جلوی مغازه ایستاد و چند بار به شیشه و پنجره زد. او اصرار داشت مشتری است و می‌خواهد طلا بخرد. مرد طلافروش نمی‌خواست در را باز کند اما وقتی اصرارهای او را دید، قفل را باز کرد. چند لحظه بعد همان پسر، کلتش را درآورد و صاحب مغازه را تهدید به کشتن Killing کرد. او سپس با قنداق سلاحش ضربه‌ای به سر طلافروش زد که باعث شد خون از آن جاری شود و روی صورتش بریزد. با هم درگیر بودند که همدست دیگر سارق هم خودش را رساند. همان موقع طلافروش سارق سلاح به دست را هل داد و روی زمین انداخت. بعد هم از طلافروشی بیرون پرید و جانش را نجات داد. هر دو سارق، طلاهای ویترین را در یک کیسه ریختند و بعد هم بسرعت به سمت موتوری دویدند که چند متر آن‌طرف‌تر در خیابان پارک کرده بودند و با آن فرار کردند. من نمی‌دانم چقدر طلا در ویترین بود اما دیدم که سارقان انگشتر و النگوهای ویترین را برمی‌داشتند و در کیسه می‌ریختند. آنها نقاب نداشتند و خودشان را مشتری جا زده بودند.

این سرقت در حالی انجام شد که یک روز بعد از دستبرد مسلحانه به طلافروشی، سه سارق مسلح با حمله به یک صرافی در حوالی میدان فروسی به آنجا دستبرد زده و مرد صراف را با شلیک گلوله مجروح کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 246885 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟