فیلم رهایی دانشجوی گروگان در کرمان/21 روز وحشت چگونه گذشت؟+عکس
حجم ویدیو: 50.56M | مدت زمان ویدیو: 00:04:15

جوان21 ساله ای که حدود 21 روز پیش گروگان گرفته شده بود، حوالی ساعت 23 شب گذشته از  دست گروگانگیران رهایی یافت و به آغوش گرم خانواده بازگشت.

سردار بنی اسد، رئیس پلیس Police انتظامی کرمان در تشریح این ماجرا گفت: نزدیک سه هفته پیش از طریق تماس مردمی با مرکز  110 با کلانتری محل و حضور نیروهای پلیس در این منطقه، متوجه شدیم جوانی به نام (ر.م) توسط افرادی ناشناس ربوده شده است، اما موبایل وی در اتومبیل شخصی اش جا مانده بود. پس از این ماجرا و باوجودگذشت مدتی هیچ تماس یا پیامی از گروگانگیران مبنی بر درخواست و طرح خواسته هایشان انجام نشد. تجسس ها و تلاش عوامل پلیس ادامه داشت تا اینکه بالاخره تماسی از سوی گروگانگیران گرفته و مبلغ 500 میلیون تومان را درخواست کردند. از طریق همین تماس و تماس های بعدی توانستیم سرنخ هایی را از آن ها به دست بیاوریم و خوشبختانه با تلاش همکاران ما در مجموعه پلیس آگاهی کرمان و فرماندهی انتطامی شهرستان های شرقی و جنوبی، عصر امروز موفق شدیم محل نگهداری این جوان را در ارتفاعات جنوب استان شناسایی و طی یک عملیات ضربتی و از پیش تعیین شده اورا که اشتباهی و به جای شخص دیگری گرفته بودند، آزاد و با سلامت به جمع خانواده اش برگردانیم.

وی ادامه داد: اولویت اصلی ما آزادی Freedom این شخص بود و در مراحل بعدی به دنبال دستگیری عوامل این حادثه Incident و برخورد با آن ها هستیم، ضمن این که در اینجا به همه افرادی که در شبکه های اجتماعی فعالیت دارند، هشدار می دهیم که در موضوع امنیت اجتماعی با هیچ کس تعارفی مداریم و انتشار هر مطلب غیر واقعی و دروغ در فضای مجازی، مصداق نشر اکاذیب و تشویش اذهان است و با آن به شدت برخورد می کنیم. الحمدالله علیرغم تهدیدهایی که از طرف گروههای تروریستی و داعش ISIS و .... می شود، کشور و استان ما در آرامش کامل به سر می برد و با هر گونه اقدام ضد امنیت اجتماعی به شدت برخورد می کنیم.

پدر این جوان گروگان hostage شده نیز در صحبتی کوتاه گفت: 21 روز پیش پسرم را که دانشجوی رشته حقوق است، حدود ساعت 6 الی 7 عصر در شهرک الهیه کرمان به دست افراد ناشناسی و با یک دستگاه خودرو زانتیا گروگان گرفته می شود. در این مدت آرامش و آسایش نداشتیم، خواب و خوراک بر ما حرام شده بود و زبانم قاصر است از گفتن آنچه که بر ما گذشت اما به لطف ماموران پلیس آگاهی بالاخره این روزهای شوم تمام شد و پسرم را دیدم. همین جا از سردار بنی اسد و سرهنگ حسن پور، رئیس پلیس آگاهی کرمان تشکر و قدردانی می کنم.

مادر او نیز در حالیکه قدرت ایستادن و صحبت نداشت، گفت: نمی توانم چیزی بگویم فقط خوشحالم و سپاسگزار الطاف خداوندی و زحمات همه نیروهای پلیس.

(ر.م)، جوان ربوده شده هم در حالی که دیدار با پدر و مادرش همه را تحت تاثیر قرار داده بود در سخنانی کوتاه گفت: الان چیزی نمی توانم بگویم، مرا آزار و اذیت نکردند اما خیلی برایم سخت گذشت، باورم نمی شود مجددا در شهر خودم و در میان اقوام هستم .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

هادی کاربخش

888

photo_2017-02-21_08-18-27

 

کدخبر: 246892 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟