به گزارش رکنا، سرادر احمد علی گودرزی رییس پلیس Police استان فارس گفت: پسر جوانی با مراجعه به مأموران پلیس پاسگاه " ماهفرخان" شهرستان استهبان مدعی شد پدرش با خودرو نیسان با مردی ناشناس که خریدار جو بوده است، از خانه خارج شده و دیگر اطلاعی از او نداریم.

سردار "احمد علی گودرزی" افزود: پس از بررسی موضوع و اطمینان از ماجرای آدم ربایی، تیمی از ماموران پلیس برای بررسی های فنی دست به کار شدند و خیلی زود با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی متهمان شناسایی شدند و در این مرحله آدم رباها که متوجه تحت نظر قرار گرفته شدن ماموران شده بودند اقدام به رها کردن مرد گروگان hostage گرفته شده کرده و پا به فرار Escape از مخفیگاهشان گذاشتند.

وی ادامه داد: تحقیقات پلیس برای شناسایی متهمان آغاز و در نهایت 2 تن از متهمان به هویت های صادق و مهدی که دارای سوابق متعدد کیفری بودند، در اطراف شهرستان استهبان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه با تحقیقات تکمیلی پلیس، متهم اصلی به هویت فرهاد در شهرستان نائین استان اصفهان شناسایی و توسط مأموران پلیس دستگیر شد، افزود: در بازرسی از مخفیگاه این افراد 2 اسلحه کلت کمری به دست آمد.

سردار گودرزی با بیان اینکه متهمان در بازجویی های انجام شده علت و انگیزه آدم ربایی را اختلافات خانوادگی عنوان کردند، گفت: افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس هشدار داد: پلیس با کسانی که به هر نحوی بخواهند با اقدامات خود ناامنی را در جامعه ترویج داده و نظم و امنیت را خدشه دار سازند برخورد کرده و ضمن دستگیری، آنان را به مراجع قضائی معرفی خواهند کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 247033 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟