اینجا آخر دنیاست ؛ جهنمی به نام زندان !+تصاویر وحشتناک

در این زندان Prison بیماری های عفونی، سوء تغذیه و موجی از آلودگی نیز دیده می شود.

 

جهنمی به نام زندان هائیتی

جهنمی به نام زندان هائیتی

جهنمی به نام زندان هائیتی

جهنمی به نام زندان هائیتی

جهنمی به نام زندان هائیتی

جهنمی به نام زندان هائیتی

جهنمی به نام زندان هائیتی
زندانیان نحیف و افسرده به وفور در این زندان دیده می شوند. بنا بر آمارهای انجام شده میزان مرگ و میر در این زندان ظرف ماه گذشته 21 تن بوده است . قربانیان بر اثر بیماری، شرایط بد و یا درگیری و بیشتر از سوء تغذیه جان خود را از دست داده اند.
انتشار تصاویر زندان دادستان این کشور و فعالان حقوق بشر را بر آن داشت که از مشکلات و خطراتی که زندانیان را تهدید می کند سخن بگویند و در خواست کمک کنند.
هر سلول ساخته شده برای 20 زندانی Prisoner تدارک دیده شده است اما هم اکنون 80 تا 1000 زندانی در یک سلول در کنار هم زمان را به سختی سپری می کنند. زندانیان مجبورند برای گذر زمان خود را با سرگرمی هایی چون دومینو ، کارت بازی ، ورزش مشغول کنند.
" وانگلیسته بازیله " یکی از زندانیان که به جرم Crime قتل Murder در این زندان روزگار خود را سپری می کند گفت: " به راستی که اینجا جهنم است . امیدوارم به زودی بتوانم با قاضی Judge ملاقات داشته باشم و در حکم زندان خود تخفیف بگیرم."
" جان می " دکتر امریکایی اهل فلوریدا که برای سازمان بهداشت غیر دولتی فعالیت می کند نیز گفت:" شرایط در این زندان وحشتناک است . اغلب زندانیان از فرط گرسنگی به شدت ضعیف شده اند . وعده های ملاقات خانواده ها بسیار اندک و مدت زمانش نیز کوتاه است . به راستی که اینجا جهنم است ."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 247035 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟