به گزارش رکنا، اواخر سال 93 یک زن 40 ساله به نام معصومه به کلانتری چهاردانگه رفت و از پرستار 50 ساله پدرش به نام حسن شکایت کرد. وی گفت: از چند سال قبل که مادرم فوت کرد پدرم به بیماری الزایمر مبتلا شد. چون خواهر کوچکم مریم 37ساله عقب مانده ذهنی است و توان نگهداری از پدرم را ندارد یک پرستار مرد را برای نگهداری از پدر پیرم استخدام کردیم. حسن 50 ساله چند ماهی است که همراه همسر صیغه ای اش به خانه مان می آید و از پدر پیرم نگهداری می کند. او که از همسر اولش صاحب سه فرزند است بیشتر شبها در خانه مان می ماند.

وی ادامه داد: یک هفته قبل خواهرم مریم به خانه مان امد و حرف هایی به زبان اورد که شوکه شدم. او گفت پرستار پدرمان او را آزار داده است.من خواهرم را پیش پزشک بردم و متوجه شدم خواهرم مورد ازار قرار گرفته است.

به دنبال شکایت این زن مرد میانسال بازداشت شد ولی آزار دختر عقب مانده را انکار کرد.به این ترتیب با قرار وثیقه 100 میلیونی آزاد شد.

وقتی پزشکی قانونی در گزارشی آزار دختر عقب مانده را تایید کرد پرونده پرستار میانسال به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده و وی در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge بابایی و با حضور قاضی مستشار پشت درهای بسته و غیرعلنی محاکمه شد.

این متهم در دادگاه خودش را بی گناه خواند و گفت مریم به دروغ گفته که از سوی وی مورد آزار قرار گرفته است.

قضات دادگاه سرانجام دیروز پرستار آزارگر را به اعدام execution محکوم کردند.

مجازات های پیش بینی شده در قانون

اثبات شرایط تجاوز Rape به عنف از سه راه شهادت شاهدان، اقرار متهم و علم قاضی ثابت می شود. چنانچه وقوع جرم Crime تجاوز به عنف ثابت شود فرقی بین مهجوز و غیرمهجور بودن شاکی نیست و متجاوز Rapist طبق مواد 220،221 و 222 قانون Law مجازات اسلامی به اعدام محکوم می شود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 247081 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟