به گزارش رکنا، چندی پیش تعدادی از مغازه داران بازار فیه آبادان با مراجعه پلیس Police از ماجرای فریبکاری و سرقت Stealing های مرد مامور نمایی پرده برداشتند.

ماموران در تحقیقات پلیسی پی بردند مردی با با لباس پلیس و در دست داشتن بیسیم و اسلحه کمری به مغازه ها مراجعه کرده و با گرفتن تعدادی وسایل ادعا کرده که این وسایل را برای کلانتری می خواهد.

در ادامه مشخص شد این مرد پس از گرفتن فاکتور از مغازه دارها عنوان کرده که پول وسایل را چند روز بعد رییس کلانتری به آنها پرداخت می کند.

ماموران در گام بعدی به بررسی دوربین های مداربسته چند مغازه در بازار فیه آبادان پرداختند و خیلی زود مامور اخراجی از پلیس شناسایی شد.

بدین ترتیب ردیابی ها پلیسی کلید زده شد و مامور اخراجی که با پوشش پلیس اقدام به کلاهبرداری و سرقت از مغازه داران بازاری می کرد در عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

ماموران در بازرسی مخفیگاه متهم یک اسلحه کمری، بیسیم، دستبند و موتور سیکلت با علایم پلیس به دست آوردند.

مامور قلابی در اعترافاتش گفت: 10 سال پیش به خاطر مشکلاتی که در محل خدمت کاری ام پیش آمده بود از نیروی انتظامی شدم و از همان زمان لباس های پلیس را نگه داشتم و چندی پیش برای تامین هزینه های زندگی ماجرای نقش پردازی در لباس پلیس و فریبکاری هایم را طراحی کردم.

وی افزود: موتور سیکلتم را رنگ کردم و دستبند و اسلحه را خریدم و با پوشش کامل پلیسی به مغازه ها می رفتم و وسایل مورد نیاز را از فروشنده ها می گرفتم و ادعا می کردم پول آنها را رییس کلانتری پرداخت می کند و آنها به خاطر اعتمادی که به لباس پلیس داشتند بدون هیچ مخالفتی سفارشم را تحویل می دادند.

بنا به این گزارش، با شناسایی تعدادی از طعمه های این پلیس اخراجی بازپرس پرونده وی را به اتهام کلاهبرداری و جعل عنوان و همراه داشتن پلیس روانه زندان Prison کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 247300 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟