پایان جولان 2 زورگیر اسلحه به دست در ایرانشهر+عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ دوستعلی جلیلیان رییس پلیس Police ایرانشهر در راستای ا ین خبر گفت: روز گذشته ماموران کلانتری 12 شهرستان ایرانشهر در جریان زورگیری مسلحانه 2 مرد موتور سوار قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای بررسی های فنی در محل حاضر شدند.

وی افزود: ماموران در گام نخست پی بردند 2 مرد موتور سوار با در دست داشتن اسلحه کلت کمری به طعمه شان نزدیک شده و با تهدید اقدام به سرقت Stealing گوشی موبایل و 900 هزار تومان پول از مرد جوان کرده اند.

سرهنگ جلیلیان ادامه داد: بدین ترتیب ردیابی ها و گشت زنی های پلیسی در محل کلید زده شد و ماموران پس از 2 ساعت موفق به شناسایی 2 مرد موتور سوار شدند و در اقدامی غافلگیرانه زورگیران مسلح دستگیر شدند.

سرهنگ جلیلیان ضمن اشاره به دلالت سارقان به مقر انتظامی و اعتراف به جرم Crime ارتکابی، تصریح کرد: اموال کشف شده از سارقان پس از رسیدگی، به مالک پس داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان خاطرنشان کرد: دستگیری سارقان توسط ماموران انتظامی در راستای برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان صورت می گیرد و مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در نیروی انتظامی از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجار شکنی را به هیچ کس نخواهند داد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 247361 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟