صبح امروز تصاویر قتل Murder اعضای یک خانواده افغانستانی در شرق تهران (قیامدشت) در شبکه‌های مجازی منتشر و باعث بروز شایعات مختلف در این زمینه شده است.

اطلاعات به دست آمده حاکی از این است که فرد یا افرادی که دست به این جنایت Crime زده‌اند با حمله به اعضای این خانواده، 4 نفر از جمله پدر، مادر، پسر و دختر را مجروح کرده‌اند که متأسفانه پسر خانواده در منزل و پدر در بیمارستان فوت کرده‌اند. مادر و دختر خانواده نیز به دلیل شدت جراحات وارده بیهوش بودند که خوشبختانه ساعاتی پیش هر دوی آنها هوشیاری نسبی خود را به دست آورده‌اند.

برخلاف آنچه در شبکه‌های مجازی اعلام شده زمان وقوع این حادثه Incident شب گذشته نبوده و حادثه مربوط به دو یا سه روز قبل است. با توجه به حساسیت موضوع، پلیس Police آگاهی نیروی انتظامی به صورت ویژه تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرده است.

براساس اطلاعات و شواهد به دست آمده تاکنون، احتمالاً اختلافات خانوادگی علت وقوع این جنایت بوده است.

کودک ۴ ساله شاهد عینی جنایت قیامدشت

کودک ۴ ساله‌ای که به طرز معجزه‌آسا از جنایت قیامدشت جان سالم به در برده، شاهد این ماجرا بوده است.

در ادامه اطلاعات جدیدتر از حادثه قتل اعضای یک خانواده در قیامدشت حاکی از این است که این حادثه ساعت 3 بامداد روز سه‌شنبه رخ داده است.

نکته دیگر این است که یک کودک 4 ساله که در زمان حادثه، مهاجم یا مهاجمان متوجه او نشده‌ بودند، بدون هیچ آسیبی پیدا شده است.

 

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 247402 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟