صبح امروز خبری بر روی خروجی برخی سایت ها مبنی بر «تجاوز 11 کارگر افغان به یک نوجوان 15 ساله در شهرستان پردیس و پیدا شدن جسد وی در زیر زمین یک ساختمان نیمه‌کاره»، قرار گرفت؛ که پس از انتشار آن، به سرعت در سایت‌های خبری دیگر منعکس شد.

بر این اساس، پیگیری‌های تسنیم از منابع انتظامی و قضایی نشان داد که این خبر صحت ندارد و سرهنگ حسن‌وند فرمانده انتظامی شهرستان پردیس با تکذیب این خبر گفت: این خبر به هیچ وجه صحت ندارد و اصلاً گزارشی از کشف جسد و یا تجاوز به نوجوان در محدوده استحفاظی این شهرستان در اختیار پلیس قرار نگرفته است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به انعکاس گسترده این خبر و جریحه‌دار شدن افکار عمومی از این خبر کذب، پلیس حق پیگیری قضایی نسبت به انتشار این خبر جعلی را برای خود محفوظ می‌داند.

در پی انتشار این خبر ، خبرنگار رکنا برای پیگیری های مستند با دفتر دادستان پردیس تماس گرفت که رییس دفتر دادستان با شنیدن خبر فوق عنوان کرد چنین پرونده ای در دادسرای پردیس وجود ندارد و قدیمی است که احتمالا همان پرونده مجدداً بازنشر شده است .

رکنا: پایگاه خبری و اطلاع رسانی رکنا خبر فوق را ازسایت صبح پردیس به نقل از روزنامه شرق منتشر کرد که تصویر خبر سایت مذکور را میتوانید ببینید.لازم به ذکر است توضیحاتی که در حاشیه خبر فوق به رنگ قرمز آمده ساعتی بعد از استفاده خبر فوق توسط رکنا اضافه شده است.

 

رکنا

 

 

کدخبر: 247429 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟