فروش بدون ترس مواد مخدر در اینترنت/فروشندگان حتی آدرس خانه هایشان را می دهند!+ فیلم و عکس
حجم ویدیو: 27.14M | مدت زمان ویدیو: 00:02:18

به گزارش رکنا، زمانی که با این فیلم همراه می شویم متوجه تاثیر پیشرفت تکنولوژی و گسترده شدن ارتباطات فضای روی خرید و فروش مواد مخدر Drugs می شویم.

خریدار در ابتدا صفحاتی در اینستاگرام و تلگرام نشان می دهد که اقدام به توزیع گسترده مواد مخدر می کنند جالب اینجاست در این صفحات قیمت انواع مواد مخدر مشخص شده است و ساعت کاری آن ها نیز  12 ظهر تا 12 شب است!
سفارش دهنده می تواند با انتخاب ماده مخدر مورد نظر آن را در خانه تحویل بگیرد و بدون اینکه خطری توزیع کننده را تهدید کند کار خود را انجام می دهند.

در ادامه این فیلم خریدار با اصرار راهی محل تحویل مواد مخدر می شود که خانه ای در انتهای یک کوچه بن بست است، در آن جا فروشنده به طور علنی و آشکار سفارش مشتری را می آورد و تحویل وی می دهد.

اهالی آن محله نیز به شرط دیده نشدن چهره خود حاضر به گفتن دردها و رنج هایی که از حضور فروشندگان مرگ در محل زندگی خود می کشند شدند.

یکی از زن های آن محله می گوید: آن ها قمه به دست و چاقو به دست بطور علنی رفت و آمد می کنند و امنیت ما را زیر سئوال می برند.

مرد دیگری که در تاریکی قرار گرفته تا چهره اش مشخص نباشد می گوید: ما از فروشندگان مواد مخدر شکایت کرده ایم اما به هیچ حایی نرسیدیم.
با این حساب فروشندگان مرگ همچنان به کار خود در کمال امنیت ادامه می دهند و امنیت اهالی را سلب می کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 247485 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟