فرمانده انتظامی شهرستان بابل از شناسایی و دستگیری کلاهبرداری، که با تهدید به انتشار تصاویر خصوصی یکی از شهروندان قصد کلاهبرداری300 میلیون ریالی از وی را داشته است، خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ سید محسن جعفری رئیس پلیس Police شهرستان بابل با اعلام این خبر، گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به مراجع انتظامی مبنی بر  این که فردی ناشناس با تهدید به انتشار تصاویر خصوصی وی در شبکه اجتماعی تلگرام موجب سلب آسایش وی شده است، موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتای این شهرستان قرار گرفت.
رئیس پلیس شهرستان بابل، افزود: با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های همه جانبه، متهم که با تهدید شاکی 300 میلیون ریال از وی مطالبه کرده بود توسط ماموران پلیس فتا شناسایی و ضمن با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.
وی خاطر نشان کرد: متهم که از بستگان نزدیک شاکی بود در اظهارات خود عنوان داشت؛ به دلیل اختلافات شخصی و مالی با شاکی اقدام به تهدید وی در شبکه اجتماعی تلگرام کرده بود.
جعفری در خاتمه با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: از نگهداری اطلاعات و تصاویر خصوصی در گوشی تلفن همراه و بارگذاری آن در شبکه های اجتماعی خودداری کنند و در صورت مواجهه با موارد مشابه مراتب را سریعا به مرکز فوریت های پلیسی 110 و یا پلیس فتا اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 248020 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟