برج ساز تهرانی اعدام نشد!+عکس

این متهم صبح دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران حضور یافت تا از جنبه عمومی جرم Crime نیز محاکمه شود.
در این حادثه Incident که پنجم اردیبهشت سال 82 در حاشیه شهر گرمسار اتفاق افتاد مرد برج ساز با شلیک گلوله جوانی 32 ساله به نام شاهرخ را کشت و متواری شد. این برج ساز قاتل The Murderer که پس از جنایت Crime مدت‌ها زندگی پنهانی داشت، چندماه بعد پس از فرار Escape توسط مأموران دستگیر شد.
پرونده این جنایت سال گذشته در شعبه دهم دادگاه کیفری مورد بررسی قرارگرفت و متهم به قصاص محکوم شد. این حکم از سوی قضات شعبه هفدهم دادگاه کیفری نیز به تأیید رسید.
پس از تأیید حکم، متهم با تلاش وکیلش برای گرفتن رضایت از اولیای دم تلاش زیادی کرد و سرانجام با پرداخت یک میلیارد تومان به خانواده مقتول از قصاص نجات یافت.
این متهم که صبح دیروز برای محاکمه از جنبه عمومی جرم از زندان Prison به شعبه دهم انتقال یافته بود، وقتی پای میز محاکمه ایستاد، گفت: «من جرمم را قبول دارم و در این سیزده سال سعی کردم رفتارم را تغییر دهم. در کلاس‌های دارالقرآن زندان شرکت کردم و تلاشم این بود که متنبه شوم. در این مدت روزی هزار بار کابوس مرگ داشتم.» پس از پایان اظهارات متهم قضات شعبه دهم دادگاه کیفری به ریاست قاضی Judge قربانزاده و مستشارانش قاضی ملکی و غفاری وارد شور شدند تا حکم شان را در این پرونده صادر کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 248073 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟