به گزارش رکنا، درپی وقوع چندین فقره سرقت Stealing احشام درروستاهای شهرستان دستگیری عامل این سرقت ها در دستور کار ماموران پلیس Police قرار گرفت.

ماموران با اقدامات فنی و پلیسی خیلی زود موفق به شناسایی یکی از متهمان سابقه دار به نام کرمعلی شدند.

تیم پلیسی در ادامه تحقیقات پی بردند که دزد The Thief احشام چندی پیش از زندان Prison آزاد شده و با راه اندازی یک دامپروری در زمینه پخش مواد لبنیات فعالیت می کند.

ماموران در این مرحله با تحت نظر قرار دادن متهم پی بردند که وی با سرقت احشام این دامپروری را راه اندازی کرده است و همین کافی بود تا کرمعلی در عملیات پلیسی دستگیر شود و در بازرسی از مخفیگاه وی 25 راس گوسفند سرقتی به دست آمد.

سارق حرفه ای در بازجویی های ابتدایی ادعا کرد که دامپروری را با ارث پدری اش راه اندازی کرده و هیچ سرقتی در کار نبوده است اما وقتی در بازجویی های پلیسی خود را در تناقض گویی هایش گرفتار دید لب به اعتراف گشود.

کرمعلی گفت: قصد داشتم پول حلال در بیاورم به همین خاطر نیاز به سرمایه ابتدایی داشتم اما بی فایده بود، به همین خاطر برای شروع کارم اقدام به سرقت چند گوسفند کردم و سعی داشتم با راه اندازی این دامپروری و فروش مواد لبنی زندگی عادی داشته باشم که دستگیر شدم.

بنا به این گزارش، متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 248306 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟