به گزارش رکنا، سردار مهدیان نسب رییس پلیس Police همدان با اعلام این خبر گفت: مردی با مراجعه به پلیس از ماجرای خرید یک خانه در تویسرکان و گرفتار شدن در دام یک کلاهبردار حرفه ای تیمی از ماموران برای تحقیقات ویژه وارد عمل شدند.

سردار مهدیان نسب افزود: در این پرونده متهم با جعل اسناد شناسایی هیچ سرنخی از خود به جا نگذاشته بود که در تحقیقات و بررسی های فنی و حرفه ای و بسیار پیچیده مشخص شد چند نفر بصورت حرفه ای با جعل اسناد ملکی و مدارک واگذاری شهرداری و وکالت رسمی اقدام به فروش چندین قطعه از زمین های مسکونی یکی از شهرک های شهر تویسرکان کرده اند.

سردار مهدیان نسب بیان داشت : در همین راستا استعلامات و بررسی های لازم در مورد مدارک مورد نظر انجام و مشخص شد همه مدارک ساختگی و جعلی می باشند.

وی افزود: مامورن پلیس آگاهی با تحقیقات فنی یکی از جاعلان که با مدارک شناسایی جعلی و سوء استفاده از مدارک سرقتی دیگران اقدام به این معاملات کرده بود شناسایی شدند و متهم که پس از شناسایی قصد فرار Escape داشت در عملیات پلیسی دستگیر شد.

در تحقیقات فنی و ارائه مدارک و دلایل کافی مبنی بر جعل اسناد دولتی و ملکی ، متهم بلافاصله لب به سخن گشود و گفت: اسناد را با همکاری دو نفر از همدستانم جعل و تا کنون اقدام به فروش 11 قطعه زمین مسکونی در این شهرستان به ارزش بیش از 12 میلیارد ریال به چندین نفر کرده ام.

سردار مهدیان نسب افزود: دو نفر همدست وی نیز در داخل مخفیگاه شان در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر که همگی صراحتاً به جعل اسناد و کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: این پرونده با بیش از 800 ساعت کار عملیاتی همه مالباختگان و شکات با اعترافات متهمان شناسایی و پرونده تکمیل و به مرجع قضایی ارسال و متهمان با صدور قرار مناسب روانه زندان Prison شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 248322 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟