این پرونده با شکایت معلم جوانی در پلیس Police فتای شهرستان تربت حیدریه به جریان افتاد.

شاکی به مأموران گفت:‌ مدتی است که زن ناشناسی مزاحمم می‌شود و با ارسال مطالب و عکس‌های مستهجن آرامش را از من گرفته است. او ادامه داد: چندی پیش بود که این زن از طریق تلگرام شروع به چت‌کردن با من کرد. او می‌گفت که معلم پرورشی دبیرستان دخترانه است و مدت‌هاست که مرا می‌شناسد و من هم جوابش را دادم.

در ابتدا گفت‌وگوهای ما درباره درس و مدرسه بود. او از دانش‌آموزانم می‌پرسید و اینکه در کلاس پرورشی چه نصیحت‌هایی به آنها می‌کنم و اینکه خودم به این نصیحت‌ها اعتقاد دارم یا نه. من هم پاسخش را می‌دادم تا اینکه رفته‌رفته او درخواست دوستی کرد و خواست که وارد زندگی خصوصی‌ام شود.

شاکی ادامه داد: وقتی به این زن جواب رد دادم و خواستم که دیگر مزاحمم نشود، تهدیدهایش شروع شد. او برایم عکس‌ها و مطالب مستهجن می‌فرستاد و می‌گفت که آبرویم را در محل کارم و نزد شاگردانم می‌برد. بارها از او خواستم که دست از سرم بردارد اما او قبول نمی‌کرد و تهدیدها و مزاحمت‌هایش آرامش را از زندگی من گرفته است. برای همین تصمیم گرفتم از او شکایت کنم. با شکایت این مرد، تحقیقات مأموران آغاز و مشخص شد خطی که فرد ناشناس از آن استفاده می‌کند متعلق به مردی میانسال است.

این مرد پس از حضور در اداره پلیس گفت که راننده کامیون است و بیشتر وقتش در جاده‌هاست و اصلا بلد نیست از تلگرام استفاده کند، چه برسد به اینکه با هویت زنانه مزاحم آقا معلم شود. در ادامه معلوم شد که سیم‌کارت این مرد در اختیار پسر 16ساله‌اش به نام امیر است.

امیر یکی از شاگردان آقامعلم بود که وقتی دستگیر شد گفت: می‌خواستم آقا‌معلم را امتحان کنم و ببینم خودش به حرف‌هایی که در کلاس پرورشی‌ می‌گوید اعتقاد دارد یا نه. برای همین یک پروفایل زنانه ایجاد کردم و با معرفی خودم به‌عنوان خانم معلمی جوان با او طرح دوستی ریختم اما وقتی دیدم نقشه‌ام نگرفت و آقا معلم حاضر نشد به پیشنهاد دوستی من جواب مثبت دهد، تصمیم گرفتم با تهدید و ارسال مطالب و عکس‌های مستهجن برایش مزاحمت ایجاد کنم تا اینکه گیر افتادم.

سرهنگ آقابیگی، رئیس پلیس شهرستان تربت حیدریه با بیان این خبر گفت: پس از اعترافات دانش‌آموز نوجوان برای او قرار قانونی صادر شد. وی با هشدار به شهروندان گفت: افرادی که سیم‌کارت خریداری می‌کنند مسئول نگهداری از آن هستند و درصورتی که جرمی از طریق آن صورت گرفت، مسئولیت آن با صاحب سیم‌کارت است به همین دلیل شهروندان باید مراقب باشند تا مبادا از سیم‌کارت آنها سوءاستفاده شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 248540 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟