تجمع کارخانه داران و کارکنان صنف چوب خاوران در برابر شورای شهر تهران+عکس

به گزارش رکنا: ساعت ١٠ صبح امروز تعدادی از کارخانه داران صنف چوب در اعتراض به پروژه چوبستانه در جلوی ساختمان شورای شهر با در دست داشتن بنرهایی برای اعتراض به این طرح تجمع کردند.

صنف چوب و تخته از سال ٨٢ برای ساماندهی چوب فروشان محلی در کیلومتر ١٥ خاوران در اختیار این واحد صنفی قرار داد و شهرک خاوران به صورت گسترده محل کارخانه های چوب فروشی قرار گرفت.

حال با گذشت گذشت ١٣ سال یک مجتمع خصوصی در جلوی این شهرک صنعتی اقدام به ساخت و ساز در مساحت ١٦ هکتاری کرده است که این امر سبب اعتراض چوب فروشان این منطقه شده است.

یکی از کارخانه داران این منطقه به رکنا گفت: روزهای نخست که به این منطقه نقل مکان کردیم این محل یک بیابان بود که با احداث کارخانه های چوب فروشی این منطقه تحت نظر صنف چوب فروشی به یک شهرک صنعتی تبدیل شد اما حال یک مجتمع خصوصی که نمی دانم برای چه ارگان یا شخصی است در جلوی شهرک که به جاده نیز نزدیکتر است محلی ١٦ هکتاری را احداث کرده که با فروش این مغازه و کارخانه ها باعث ضرر و زیان در کار ما کارخانه داران خواهد شد.

وی گفت: احداث این پروژه باعث بیکاری ٤ هزار نیروی انسانی و تعطیلی کارخانه ها خواهد شد.

این کارخانه دار در مورد پیگیری های قانونی این پروژه خصوصی به رکنا گفت: ماجرا را از طریق صنف چوب فروشان و شهرداری پیگیری کردیم و همه عنوان کردند با ساخت این پروژه مخالف هستند اما پس مدتی کوتاه در تعطیلی کار ساخت این مجتمع خصوصی عملیات ساخت و ساز شروع شد و اعتراض های ما بی نتیجه ماند.

بنا به این گزارش، تعداد زیادی از کارخانه داران چوب فروشی و تخته با تجمع در جلوی ساختمان شورای شهر خواستار رسیدگی به این کار شده اند و تحقیقات رکنا در این خصوص ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.


 (1) (2) (4) (5) (7)

کدخبر: 248624 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟