دستگیری مردجوان به خاطر پرت شدن همسرش از خودرو در اتوبان +عکس بازسازی

این در حالی است که بازپرس جنایی پیش از این برای وی قرار منع تعقیب صادر کرده و مرگ زن جوان را خودکشی تشخیص داده بود.این حادثه Incident بامداد 20 اسفند سال گذشته حوالی اتوبان یاسینی تهران رخ داد. قربانی زن ٢٢ ساله‌ای بود که از خودروی در حال حرکت به بیرون پرت شده و جان باخته بود. وقتی مأموران به محل حادثه رسیدند، شوهر او بالای جسد همسرش بود. وی به مأموران گفت: داخل ماشین در حال صحبت با همسرم بودم که ناگهان بر سر مسائلی با هم درگیرشدیم. همسرم به‌شدت عصبی شد و در یک لحظه در ماشین را باز کرد و خودش را به بیرون انداخت.

به‌دنبال این حادثه قاضی منافی‌آذر، بازپرس جنایی تهران دستور بازداشت این مرد را به‌عنوان مظنون صادر کرد. مرد 25ساله در تحقیقات بعدی داستان دیگری بازگو کرد و گفت: من و همسرم 2سال پیش ازدواج کردیم و عاشق هم بودیم. شب حادثه هم برای خرید شب عید به تهران آمده بودیم و در حال برگشت به خانه‌مان در بومهن بودیم.

خودروی من نقص فنی داشت و آن شب وقتی با سرعت بالا در اتوبان یاسینی در حال حرکت بودم، در یکی از پیچ‌ها همسرم به عقب برگشت تا از روی صندلی وسیله‌ای بردارد. من هم حواسم پرت شد و برای اینکه با خودرویی که با سرعت بالا از کنار من رد شد برخورد نکنم، فرمان را به سمت گاردریل گرفتم. همین اتفاق باعث شد که ناگهان در ماشین بازشده و همسرم به بیرون پرتاب شود.

اظهارات این مرد ضد‌ونقیض بود و او با دستور قاضی به بازسازی صحنه حادثه پرداخت و شرح داد که چطور همسرش از ماشین به بیرون پرت شده است. در نهایت قاضی جنایی او را در این حادثه بی‌تقصیر شناخت و برای متهم قرار منع تعقیب صادر کرد و پرونده به دادگاه کیفری فرستاده شد اما دادگاه اعلام کرد با توجه به اینکه این مرد چند روایت از مرگ همسرش عنوان کرده و هربار گفته‌های قبلی خود را نقض کرده و به دروغ‌بافی پرداخته است، احتمال وقوع جنایت از سوی وی وجود دارد.

به این ترتیب پرونده از دادگاه به دادسرای جنایی تهران فرستاده شد و دیروز متهم برای انجام تحقیقات پیش روی قاضی قرار گرفت. او این بار گفت که همسرش خودکشی کرده و او بی‌گناه است. اما قاضی جنایی برای متهم قرار بازداشت موقت به اتهام قتل Murder عمدی صادر کرد و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 248656 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟