عکس های ناجور زنم را برایم فرستاد و ادعای شیطانی کرد / اعتراف تکان دهنده قاتل خرم آبادی+ عکس

رئیس پلیس Police آگاهی خراسان رضوی روز گذشته با تشریح ابعاد جدیدی از این جنایت Crime و با توجه به اعترافات متهم دستگیر شده، گفت: بررسی های پلیس آگاهی خراسان رضوی نشان می دهد که ظهر بیست و سوم بهمن گذشته، نزاع خونینی در روستای «سرطاق» از توابع خرم آباد رخ داده است که طی آن سه مرد و یک کودک هفت ساله با شلیک گلوله به قتل Murder رسیدند.

سرهنگ کارآگاه حمید رزمخواه افزود: در پی وقوع این جنایت، بلافاصله عوامل آگاهی خرم آباد تحقیقات گسترده خود را برای دستگیری عاملان این جنایت آغاز کردند و موفق شدند در کمتر از شش ساعت، مرد میانسالی که در کوه های شهرستان «دوره چنگی» مخفی شده بود را دستگیر کنند و مورد بازجویی قرار دهند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: هنگام دستگیری متهم، یک قبضه سلاح گرم و یک قبضه سلاح سرد از وی کشف شد. این متهم، انگیزه این جنایت مسلحانه را که به همراه پسر 31ساله اش مرتکب شده بود، اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

وی گفت: این در حالی بود که «سعید. ص» متهم دیگر این پرونده و پسر مرد دستگیر شده به مکان نامعلومی گریخته بود و تلاش ها برای دستگیری وی ادامه داشت.

سرهنگ رزمخواه افزود: در ادامه رسیدگی به این پرونده، عصر روز یکشنبه گذشته، متهم فراری در حالی که قصد داشت خود را تسلیم قانون Law کند و دچار عذاب وجدان شده بود، توسط عوامل انتظامی کلانتری شهیدآستانه پرست مشهد دستگیر شد و برای انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی خراسان رضوی انتقال یافت.

وی خاطرنشان کرد: متهم مذکور که تحصیلات سیکل دارد و اهل خرم آباد است، با نظارت مستقیم سرهنگ غلامی ثانی (رئیس اداره جنایی) مورد بازجویی های تخصصی قرار گرفت و به کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: شخصی به نام «مجتبی» که 27سال سن دارد، مدعی بود که با همسرم ارتباط دارد و به همین خاطر، تعدادی از تصاویر همسرم را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده بود. من با شنیدن این حرف ها، به طور قانونی موضوع را پیگیری و از او شکایت کردم، اما نتیجه ای نگرفتم، به خاطر همین شکایت، آن ها خانواده مرا تهدید کردند و حرف های نامربوط دیگری را بر زبان آوردند تا این که ساعت 12ظهر بیست و سوم بهمن مجتبی به همراه میلاد، اکبر و رامین به در منزل ما آمدند و با پدرم درگیر شدند که در این درگیری میلاد با چاقو، پدرم را مجروح کرد. من هم با دیدن این صحنه، بلافاصله سلاح کلاشینکف را که متعلق به پدربزرگم بود و مجوز عشایری داشت، از خانه برداشتم و به طرف آن ها تیراندازی کردم. در پی شلیک های من هر چهار نفر نقش زمین شدند. در این هنگام بود که پدرم چاقو را برداشت و سر آن ها را از بدنشان جدا کرد. پس از وقوع این حادثه، من از آن جا به مشهد گریختم ولی پدرم همان زمان دستگیر شد و به خاطر من قتل هر چهار نفر را به گردن گرفت. پس از آن شنیدم که طرف های مقابل، خودرو و خانه ما را به آتش کشیده اند، به همین خاطر تصمیم گرفتم خودم را به پلیس معرفی کنم و حقیقت ماجرا را معترف شوم.رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: پس از پیگیری ها و تماس های کارآگاه سلطانیان (افسر پرونده) با پلیس آگاهی خرم آباد، جزئیات این جنایت مسلحانه تأیید شد و متهم مذکور با توجه به اشراف اطلاعاتی، نسبت به ماجرای این جنایت هولناک، مورد سوالات فنی کارآگاهان قرار گرفت.سرهنگ رزمخواه گفت: قرار است به زودی متهم برای انجام بررسی های بیشتر به خرم آباد منتقل شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

گرگ خاکستری در لیست اعدام دادستانی تهران+عکس

 

 

 

کدخبر: 248659 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟