مرگ اسب آبی یک باغ وحش هزاران نفر از مردم شهر را غمگین کرد + گزارش تصویری

اکنون پلیس Police و مقام‌های فدرال این کشور در جستجوی فرد یا افرادی هستند که شبانه این حیوان را با بی‌رحمی و به قصد کشتن، زخمی کرده‌اند.

هزاران نفر برای مرگ این حیوان نجیب اشک ریختند

هزاران نفر برای مرگ این حیوان نجیب اشک ریختند
گوستاویتو اسب آبی ۱۵ ساله، پس از این واقعه یکشنبه شب جان سپرد.
مقام‌های این کشور، حمله به این حیوان را که محبوبیت زیادی داشت و نماد باغ وحش این کشور بود کاری غیرانسانی و وحشیانه دانسته‌اند .
ویل گرانت خبرنگار بی‌بی‌سی در آمریکای مرکزی می‌گوید در کشوری که خبرهای قتل، چندان شوکه کننده نیست، کشته شدن این حیوان مردم کشور را خشمگین کرده و بسیاری از اهالی ال‌سالوادور از این واقعه غمگین‌اند.
فرد یا افراد ناشناسی آخر هفته گذشته وارد باغ وحش ملی ال‌سالوادور شده‌اند و این حیوان را با ابزارهایی سنگین و تیز مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند.
صبح روز بعد نگهبان باغ وحش متوجه شده است که گوستاویتو رفتار عجیبی دارد، غذا نمی‌خورد و از استخری که در قفسش قرار دارد خارج نمی‌شود.
پس از آن دامپزشکان نشانه‌های جراحت را بر گردن و صورت گوستاویتو تشخیص دادند و درمانش را آغاز کردند.
اما حال عمومی گوستاویتو وخیم‌شد و شامگاه یکشنبه این حیوان با وجود تلاش دامپزشکان و کارکنان باغ وحش جان سپرد.
وزیر فرهنگ ال‌سالوادور گفته است تحقیقات برای شناسایی عامل این حمله در جریان است.
بسیاری از شهروندان ال‌سالوادور در شبکه‌های اجتماعی غم و خشم خود را از موضوع کشته شدن اسب آبی محبوب‌شان ابراز کرده‌اند.
بسیاری خواهان بررسی شرایط باغ وحش شده‌اند تا مشخص شود که چطور کسی می‌تواند به سادگی وارد این محوطه شود و دست به چنین کاری بزند.
برخی دیگر هم نوشته‌اند: گوستاویتو ما را ببخش.بر اساس آمارهای سازمان ملل، ال‌سالوادور یکی از کشورهایی است که آمار قتل Murder در آن بسیار بالا است.
در سال جاری هر روز بیش از ده نفر در این کشور به قتل رسیده‌اند که بیشتر آنها ناشی از فعالیت باندهای جنایتکار است که افراد محلی‌ در آمریکای مرکزی به آنها ماراس می‌گویند.
گروه‌های جنایتکار ال‌سالوادور را فرزندان السالوادوری‌های مهاجری که از جنگ‌های داخلی این کشور گریخته بودند برای اولین بار در دهه ۱۹۸۰ تشکیل دادند.
وقتی در سال ۱۹۹۲ جنگ به پایان رسید این افراد به کشورشان برگشتند و فرهنگ گروه‌های جنایتکار لس‌آنجلس را هم با خودشان بردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 248754 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟