دزدان کوچولوی آبادان راببینید آنها وینچستر داشتند+عکس

به گزارش رکنا، چندی پیش ماموران پلیس Police آبادان در جریان زورگیری های مسلحانه 6 جوان قرار گرفتند و با توجه به افزایش این دزدی theft ها تیمی از ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی به دستور سرهنگ محسن تقی زاده رییس پلیس آبادان وارد عمل شدند.

کارآگاهان در گام نخست پی بردند 6 جوان سوار بر 3 موتور با پرسه زنی در خیابان های خلوت پس از شناسایی طعمه شان با در دست داشتن اسلحه وینچستر به آنها حمله کرده و اقدام به سرقت Stealing گوشی موبایل و پول های طعمه هایشان می کنند.

در کاوش های پلیسی مشخص شد که دزدان مسلح در زمان سرقت چهره هایشان را پوشانده تا طعمه های آنها موفق به شناسایی چهره سارقان نشوند.

تیم پلیسی در ادامه تحقیقات موفق به شناسایی چند سارق سابقه دار و خشن شدند و در عملیاتی غافلگیرانه این متهمان دستگیر و در همان بازجویی های ابتدایی به سرقت های خشن در شهر آبادان و خرمشهر اعتراف کردند.

تحقیقات پلیسی در این مرحله با توجه به دستگیری زورگیران خشن متوقف شد اما با گذشت چند روز زورگیری های مسلح 6 جوان مسلح کلید زده شد و ماموران پی بردند متهمان اصلی این پرونده خشن هنوز دستگیر نشده و افراد بازداشت شده در باند دیگری فعالیت داشته اند.

کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات به بررسی دوربین های مداربسته محل های سرقت پرداختند و مشخص شد که دزدان موتورسوار و مسلح نوجوان های زیر 20 سال هستند که با در دست داشتن اسلحه وینچستر دست به زورگیری و گوشی قاپی می زنند.

همین کافی بود تا ردیابی های فنی و اطلاعاتی پلیس آگاهی آبادان کلید زده شود و ماموران با تجسس های پلیسی موفق به شناسایی متهمان در منطقه ذوالفقاری آبادان شدند.

photo_2017-02-28_11-05-32

بدین ترتیب صبح روز یکشنبه 8 اسفند ماه امسال عملیات دستگیری متهمان آغاز شد و 6 متهم نوجوان در عملیات های همزمان پلیس دستگیر شدند و در بازرسی مخفیگاه متهمان، گوشی های سرقتی زیادی به دست آمد.

متهمان که کوچکترین آنها 14 ساله و بزرگتری عضو این باند 20 سال دارد در همان تحقیقات ابتدایی به زورگیری های خشن در شهر آبادان و خرمشهر اعتراف کردند.

علی 14 ساله در بازجویی ها به پلیس گفت: از بچگی دنبال کارهای هیجان انگیز بودم تا اینکه یکی از دوستانم پیشنهاد داد تا برای سرقت با آنها همکاری کنم که من نیز به خاطر هیجان کار سرقت پیشنهادشان را پذیرفتم.

وی افزود: روزهای نخست سوار بر موتور و با در دست داشتن قمه و چاقو به سراغ طعمه هایمان می رفتیم و چون نمی خواستیم چهره مان لو برود با شال صورتمان را می بستیم.

سارق نوجوان ادامه داد: خیلی زود در شهر آوازه ما به گوش می رسید و می شنیدیم که مردم از زورگیران موتور سوار می ترسند که در گام بعدی یکی از دوستانمان پیشنهاد داد برای هیجان بیشتر با اسلحه به سرقت هایمان ادامه دهیم.

یک روز یکی از دوستانم با در دست داشتن اسلحه وینچستر که 8 گلوله داشت در سرقرار سرقت آمد و از آن روز به بعد سرقتهایمان مسلحانه بود و گاهی اوقات برای هیجان و ترساندن مردم اقدام به تیراندازی می کردیم.

سارق نوجوان ادامه داد: چون تازه کار بودیم و سابقه نداشتیم فکر نمی کردیم انقدر زود دستگیر شویم.

علی گفت:باند ما 8 نفره است اما چون 3 موتور سیکلت داشتیم 6 نفره دست به دزدی می زدیم و هربار 2 تن از اعضای گروه به صورت چرخشی در زمان سرقت حضور نداشتند.

بنا به این گزارش، متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار دارند و تجسس های برای دستگیری 2 عضو فراری این باند خشن ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 248782 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟