اختصاص ۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به بازماندگان شهدای آتش نشان

اسماعیل دوستی نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و سی و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه روز گذشته با بانک ها جلسه ای برای خانواده آتش نشانان برگزار کرده ایم، اظهار داشت: تصمیم گرفتیم برای بازماندگان شهدای آتش‌نشان یک حساب باز کنیم و مبلغ ۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به این حساب واریز کنیم.
وی افزود: آتش نشانانی که در حادثه Incident پلاسکو به شهادت رسیدند ۹۹ فرزند داشتند که همه آن ها دختر هستند، به همین منظور تصمیم گرفته ایم که همه آن ها را بورسیه کنیم.
نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در آینده همه این دختران در بانک استخدام می شوند، گفت: این فرزندان تحت بیمه تکمیلی قرار گرفتند و فردا نیز جلسه‌ای با حضور مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی برای بررسی بیشتر و رسیدگی به خانواده این عزیزان برگزار خواهیم کرد.
وی با اشاره به طرح مجتبی شاکری در خصوص نام گذاری معابری به نام ۶ تن از علما، تصریح کرد: این طرح که برای آن ۱۹ امضا جمع شده بود تنها به نام‌آیت الله هاشمی رفسنجانی بود ، به همین دلیل درخواست داریم که اسامی این افراد نباید در ردیف آیت الله هاشمی رفسنجانی قرار گیرد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع:اقتصاد نیوز 

کدخبر: 248882 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟