دستگیری مظنون شماره یک در پرونده قتل عام هولناک مجیدیه+عکس متهم و قربانیان

رسیدگی به این پرونده از شامگاه جمعه سوم بهمن سال 93 و به دنبال اعلام خبرآتش‌سوزی مرگبار در ساختمان شش طبقه‌ای واقع درخیابان مجیدیه شمالی به پلیس، دردستورکارقرارگرفت.

این درحالی بود که بعد از اطفای حریق، جسد مردی 28 ساله داخل آسانسور، پیکر زنی 62 ساله و پسر بچه‌ای چهار ساله روی پله‌ها پیدا شد . با کشف این اجساد، موضوع به بازپرس محسن مدیر روستا و تیم ویژه جنایی اعلام شد و با حضور آنها در محل حادثه Incident تحقیقات ویژه کلید خورد. این درحالی بود که کارشناس‌ها اعلام کردند آتش‌سوزی عمدی بوده وشعله‌ها از پارکینگ ساختمان شروع و به دیگر طبقات سرایت کرده است.

کارشناسان در تحقیقات آتش‌سوزی را عمدی اعلام کرده و مشخص شد آتش‌سوزی از پاشیدن مواد اشتعال‌زا و آتش گرفتن خودروی بی‌ام و آغاز شده و در ادامه آتش به سه خودروی دیگر سرایت کرده است. در حالی که تحقیقات ادامه داشت یکی از مصدومان حادثه که مردی جوان بود به علت شدت سوختگی روی تخت بیمارستان جان باخت.ازسوی دیگر در تحقیقات بعدی پلیس Police مشخص شد بعد از حادثه، سرایدارخانه به مکان نامعلومی رفته است.

بدین ترتیب سرایدار جوان به‌عنوان نخستین مظنون بازداشت شد. اما پس از تحقیقات صورت گرفته مشخص شد او در این حادثه نقشی نداشته و درنهایت به دستور بازپرس جنایی آزاد شد.با این حال در ادامه تحقیقات، ساکنان ساختمان عنوان کردند، لحظاتی قبل ازحادثه، مرد جوانی را دیده‌اند که میهمان یکی از ساکنان مجتمع بوده است. که این مرد جوان با صاحب خانه مورد نظر اختلاف داشته و احتمال دست داشتن او در این جنایت Crime مطرح شد.

باتوجه به اظهارات ساکنان ساختمان و مدارک و شواهدی که در تحقیقات به‌دست آمد، مرد جوان به‌عنوان مظنون تحت تعقیب قرارگرفت و سرانجام بازداشت شد. در حال حاضر تحقیقات تخصصی از او آغاز شده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 248965 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟