سارقان خودروی حمل پول بانک پاسارگاد در بزرگراه حقانی دستگیر شدند+ عکس

به گزارش رکنا، ساعت 7:47 دقیقه 5 اسفند ماه سال جاری ماموران پلیس Police آگاهی لاهیجان در جریان سرقت Stealing خودروی حمل پول بانک پاسارگارد قرار گرفتند.

ماموران در این مرحله پی بردند که دزدان در بزرگراه حقانی سوار بر 2 خودروی پراید در کنار خودروی حمل پول حرکت کردند و پس از توقف خودرو راننده را در خیابان رها کرده و سپس سوار بر خودروی حمل پول به سرعت پا به فرار Escape گذاشتند.

دزدان حرفه ای و مسلح با اطلاع از اینکه ماشین بانک مجهز به جی پی اس و ردیاب است در همان ثانیه های نخست سیم آنرا جدا کرده و دستگاه جی پی اس را در گوشه ای از اتوبان انداختند.

مرحله بعدی نقشه دزدان ماشین بانک رهایی از دست این خودرو بود چرا که می دانستند تا لحظاتی بعد پلیس با آگاهی از چنین سرقت مسلحانه ای طرح مهار را برپا کرده و ماشین بانک به راحتی هم از سوی خودروهای گشت پلیس و هم توسط دوربین ها قابل ردیابی است.

بدین ترتیب آنها در سرقت مسلحانه دیگری سد راه راننده خودروی ال نود شدند و با تهدید اسلحه او را پیاده کرده و با انتقال گونی های پول داخل ماشین که 900 میلیون تومان است را داخل خودروی ال نود گذاشته و با رها کردن راننده با سرعت پا به فرار گذاشتند.

بدین ترتیب ردیابی ها پلیسی کلید زده شد و از همان روزهای نخست چند مظنون در این پرونده دستگیر شدند تا اینکه تجسس های پلیسی به چهار متهم رسید که گفته می شود یکی از آنها خانمب است که همه اعضای این باند در یک تعقیب و گریز مسلحانه دستگیر شدند.

گفته می شود یکی از سه سارق بانک پاسارگاد که یک زن ۲۲ ساله است در تیراندازی پلیس زخمی شده و در بیمارستان بستری است.

متهمان در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار دارند و تحقیقات فنی از آنها ادامه دارد.

اخبار تکمیلی را تا دقایقی دیگر در اینجا پیگیری کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 248991 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟