شامگاه سه‌شنبه 21 دی ماه امسال بود که بازپرس ویژه قتل پایتخت با تماس تلفنی مأموران کلانتری 125 یوسف‌آباد از قتل پسری خردسال و زنی میانسال با خبر و همراه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل حاضر شد. تیم جنایی در محل حادثه Incident که خانه‌ای حوالی یوسف‌آباد بود با جسد خونین زنی به نام شهربانو و پسر 10 ساله‌ای به نام سجاد روبه‌رو شدند که با ضربات چاقو به قتل رسیده بودند. نخستین بررسی‌ها نشان داد عامل حادثه پسر جوان شیشه‌ای به نام ارسلان است که دقایقی قبل مادر و پسر دایی 10ساله‌اش را که مهمان آنها بوده با ضربات چاقو به قتل رسانده و سپس اقدام به خودزنی کرده است. همچنین مشخص شد قاتل The Murderer به دلیل خودزنی حال مساعدی ندارد و در بیمارستان تحت درمان است. یکی از همسایه‌ها گفت: ساعتی قبل از خانه همسایه‌مان صدای دلخراشی شنیدم و دقایقی بعد هم صدای فریادهای پسر بچه‌ای به گوشم رسید که درخواست کمک می‌کرد. من بلافاصله به در خانه آنها رفتم اما صدا قطع شد و هر چقدر در زدم کسی در را باز نکرد تا اینکه موضوع را به پلیس خبر دادم و مأموران با تخریب قفل وارد خانه همسایه شدند و با این صحنه هولناک روبه‌رو شدند.

در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت، مأموران متهم را پس از بهبودی مورد بازجویی قرار دادند.

متهم در ادعایی گفت: من معتاد Addicted به شیشه هستم و شب حادثه شیشه مصرف کرده بودم. آن شب سجاد پسردایی‌ام میهمان ما بود که دیدم مادرم جلوی پنجره رفته است. من به مادرم تذکر دادم تا از جلو پنجره کنار برود، اما مادرم به حرف‌های من توجه نکرد تا اینکه با هم مشاجره کردیم و من هم عصبانی شدم و با چاقو چند ضربه به مادرم زدم. در حالی که مادرم غرق در خون نقش بر زمین شده بود، پسر دایی‌‌ام به طرف من آمد و شروع به داد و فریاد کرد که او را هم با چاقو زدم و بعد دیگر متوجه نشدم چطور خودم را زخمی کرده بودم.

در حالی که متهم مدعی است در توهم شیشه مادر و پسر دایی 10 ساله‌اش را به قتل رسانده است، بازپرس پرونده متهم را برای مشخص شدن سلامت روحی و روانی‌اش به پزشکی قانونی معرفی کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: جوان

کدخبر: 249428 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟