دستگیری دزدان خودروهای لوکس اعیان نشین اهواز+عکس

به گزارش رکنا، ماموران پلیس Police خوزستان با توجه به افزایش پرونده های سرقت Stealing داخل خودرو تیم ویژه ای را به دستور سرهنگ علی حاتمی رییس پلیس آگاهی خوزستان تشکیل دادند تا این دزدان حرفه ای را شناسایی کنند.

کارآگاهان در نخستین اقدام پی بردند که با حضور در محله های اعیانی نشین اهواز به سراغ خودروهای لوکس رفته و پس از باز کردن در خودروها به صورت حرفه ای اقدام به سرقت لوازم با ارزش داخل خودرو کرده اند.

بدین ترتیب ماموران به بررسی دوربین های مداربسته در محل های سرقت پرداختند که خیلی زود تصویر دو جوان که در صحنه های دستبرد از خودروهای لوکس حضور داشتند به دست آمد.

همین سرنخ کافی بود تا ردیابی ها و تجسس های فنی کلید زده شود تا اینکه مشخص شد دزدان اهل یکی از شهرهای اطراف اهواز هستند که چندی پیش از زندان Prison آزاد شده و با سفر به اهواز سرقتهایشان را شروع کرده اند.

کاوش های پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران موفق شدند رد دزدان را در محل های پایین شهر اهواز شناسایی کنند و صبح روز پنج شنبه 12 اسفند ماه 2 سارق جوان که در حال استراحت بودند در عملیات غافلگیرانه ماموران دستگیر شدند.

احمد در اعترافاتش به ماموران گفت: چندی پیش از زندان آزاد شدم و همراه دوستم که هر دو اعتیاد به شیشه داریم برای تامین هزینه های اعتیادمان به اهواز آمدیم و نقشه های سرقتمان را به اجرا رساندیم.

وی گفت: با پرسه زنی در خیابان های بالای شهر و اعیان نشین اهواز خودروهای لوکس را هدف دستبردهایمان قرار می دادیم و چون مسافر این شهر بودیم فکر نمی کردیم انقدر زود دستگیر شویم.

بنا به این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی اهواز قرار گرفته اند تا دیگر جرائم احتمالی این دزدان فاش شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 249432 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟