به گزارش رکنا، سرهنگ محمد بوستانی رئیس پلیس Police مشهد در گفت وگو با رکنا از دستگیری اعضای این باند خبر داد و گفـت: سارقان ظهرها در کوچه پس کوچه ها پرسه زنی می کردند و وسایل داخل خودروهای سواری را به سرقت Stealing می بردند. 
این مقام انتظامی افزود: آنان در آخرین سرقت چند بسته لباس به ارزش هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از یک خودروی سواری در بلوار توس مشهد سرقت کردند. 
وی خاطر نشان کرد: مالباخته که از سرقت رفتن اموالش به شدت ناراحت شده بود نقشه ای می کشد و با مراجعه به فروشگاه های پوشاک در یک مغازه چند نمونه از لباس های سرقتی را پیدا می کند. 
بوستانی در ادامه گفت: با گزارش این سرقت و سرنخ به دست آمده به فوریت های پلیسی ۱۱۰، ماموران کلانتری کاظم آباد مشهد برای پی گیری پرونده وارد عمل شدند. 
رئیس پلیس مشهد با بیان اینکه فروشنده اموال مسروقه در تحقیقات اولیه مدعی شد لباس ها را از فرد دیگری تحویل گرفته است گفت: ماموران با هماهنگی مقام قضائی فرد مورد نظر را همراه با دوزن در خانه مسکونی اش دستگیر کردند. 
وی در پایان گفت: تحقیقات از این متهمان چهره یکی دیگر از اعضای باند را نمایان ساخت و پلیس او را نیز به دام انداخت. دو زن و سه مرد جوان که متهم به سرقت های خیابانی هستند برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و تحقیقات برای کشف سرقت های انجام شده توسط آن ها ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 249500 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟