پایان سرقت در سفر از اصفهان به آبادان +عکس

به گزارش رکنا، چندی پیش ماموران تجسس کلانتری 15 کارون در تماس های تلفنی اهالی منطقه لین 10 آباد از ماجرای یک خانه تیمی در این منطقه قرار گرفتند.

بدین ترتیب ماموران تجسس کلانتری 15 کارون آبادان برای بررسی های دقیق در نزدیکی خانه مرموز به کمین نشستند و رفت و آمدهای این خانه را تحت نظر قرار دادند و مشخص شد که صاحب خانه یکی از فروشنده های مواد مخدر Drugs است که چندی پیش از زندان Prison آزاد شده و این خانه را پاتوق افیونی دوستانش قرار داده است.

تحقیقات فنی ادامه داشت تا اینکه ماموران متوجه خودروی پیکانی شدند که چند روزی جلوی خانه مرد مواد فروش پارک شده بود و تنها بعضی روزها مردی سوار بر آن لحظاتی را در خیابان پرسه می زد و دوباره به جلوی پاتوق مردان تبهکار بر می گردد.

در این مرحله شماره پلاک پیکان سفید مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد که شماره پلاک برای خودروری پاترول است.

همین کافی بود تا عملیات دستگیری به دستور بازپرس پرونده آغاز شود و ماموران در عملیاتی غافلگیرانه راننده پیکان و مرد مواد فروش را در خانه دستگیر کردند که در بازرسی از خانه مواد مخدر و موتور سرقتی به دست آمد.

سارق خودرو که ایرج نام دارد در بازجویی های پلیسی گفت: مدتی است که اعتیاد به شیشه دارم و هفته گذشته پس از مصرف مواد مخدر در حالت عادی نبودم که در اصفهان بدون اختیار سوار بر خودروی پیکانی شدم که سوئیچ خودرو ومدارکش داخل آن بود و پس از سرقت Stealing وقتی به حالت عادی برگشتم خودم را پشت فرمان پیکان دیدم و نمی دانستم چطور این سرقت را انجام دادم.

این سارق 35 ساله افزود: پس از سرقت پلاک خودروی پاترول دوستم که سال گذشته اوراق شده بود را برای ردگم کنی روی خودروی پیکان نصب کردم و با توجه دوستی ای که عید امسال با احسان برای تهیه مواد مخدر در آبادان پیدا کرده بودم با وی تماس گرفتم و به از اصفهان به آبادان آمدم که در پاتوق احسان دستگیر شدم.

جالب اینکه ایرج تا به حال سابقه زندان ندارد و نخستین بار است که دست به دزدی theft زده است.

بنا به این گزارش، ایرج و احسان به خاطر سرقت خودرو و موتور سیکلت و فروش مواد مخدر با دستور بازپرس پرونده روانه زندان شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 249586 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟